- Waardering
- 22.485
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd...geniet ervan
Ja maar zal deze avond ook wel nog reden hebben.Er is altijd wel een reden om aan de drank te zitten he
Gefeliciteerd
. Drinken we een op.

Looks nice!!Meal 1: Bevrozen blue berry's, Bevrozen bos bessen mix, halve bak magere platte kaas, 3 eiwitten lekker in de blender.
Meal 2 (post workout) 4 hard gekookte eieren, 2 kleine wraps, pikante salsa saus, chapignons, pikante thai saus
Meal 3: kip, sla, champignons, avocado
Meal 4: Grote wrap, guacamole, 1 gebakken ei, pikante thai saus, pikante salsa saus, sla
Meal 5: Zalm, brocolli groenten taartjes, pikante thai saus
Meal 6: zelf gepofte popcorn
Meal 7: halve of hele bak magere platte kaas
Totaal +- 1800-2000 kcal, 80g vet, 180-200g eiwitten, carbs: geen idee
Mischien is iemand er wat mee, gebaseerd op de ideeën van Greg Doucette.
![]()

Looks nice!!
Maar een kleine 2000 kcal met jouw stats? Wel erg laag dieet lijkt me... Als je er ook nog bij traint.

Ik mis de kaassausMeal 1: Bevrozen blue berry's, Bevrozen bos bessen mix, halve bak magere platte kaas, 3 eiwitten lekker in de blender.
Meal 2 (post workout) 4 hard gekookte eieren, 2 kleine wraps, pikante salsa saus, chapignons, pikante thai saus
Meal 3: kip, sla, champignons, avocado
Meal 4: Grote wrap, guacamole, 1 gebakken ei, pikante thai saus, pikante salsa saus, sla
Meal 5: Zalm, brocolli groenten taartjes, pikante thai saus
Meal 6: zelf gepofte popcorn
Meal 7: halve of hele bak magere platte kaas
Dit eet ik nu momenteel al maanden.
Totaal +- 1800-2000 kcal, 80g vet, 180-200g eiwitten, carbs: geen idee
Mischien is iemand er wat mee, gebaseerd op de ideeën van Greg Doucette.
![]()
Champignons zijn de bom. Maar ik roerbak eigenlijk heel veel groenten. Meestal een zak roerbakgroenten + ui + paprika + champignons + madame jeanette + knoflook. Meestal voor 't avondeten. 's Middags simpel bro-food, meestal broccoli of spinazie of iets anders van MM.@ Bert:
haha nog eentje met een champignon fetish :').
Het is mijn lieveling groenten: goedkoop, bijna even hoog in eiwit als broccoli, makkelijk klaar en over heerlijk, bovendien ook anti Anti-aromatase effect.
Het valt me mee dat er nog geen mannelijk is gekomen met een opmerking dat ie wel kaassaus voor je heeft.

Ohja... krijg je dat weer idd.Het valt me mee dat er nog geen mannelijk is gekomen met een opmerking dat ie wel kaassaus voor je heeft.![]()
Als ik niet op scherp stond maakte ik hem.Het valt me mee dat er nog geen mannelijk is gekomen met een opmerking dat ie wel kaassaus voor je heeft.![]()
Ik heb nog wel een foto van goeie smeltkaas; goed voor de gainz.Ohja... krijg je dat weer idd.![]()
Hoef ik iig geen foto’s van