- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Gelukkig heb je nog een chocoladeletter.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig heb je nog een chocoladeletter.
Fluff?
@luus:
smaakt die 'whey delicious choco (xxl)' goed naar chocolade? Hoeveel geef je hem op 10 score?
Mits jij een vrouw bent vertrouw ik je daar volledig in.
Ik heb die van body en fit en gold standard geprobeerd vroeger maar vond de smaak nogal goedkoop.
Sinds toen nooit meer fart poeder gekocht.
Denk dat t veeeeeeel beter smaakt dan dat t eruit ziet

2 scoops metapure whey, 60 gr oats en lepel pindakaas en nog een toets erop van honingDenk dat t veeeeeeel beter smaakt dan dat t eruit ziet![]()
Herkennen kon ik t wel.2 scoops metapure whey, 60 gr oats en lepel pindakaas en nog een toets erop van honing

Veel te zwaar eigenlijk, kreeg het niet opHerkennen kon ik t wel.
alleen de pindakaas is een nogo hier.... pinda allergie![]()
*voel me een vreetzak... *

Zolang ik de whey er niet bij doe geen probleem, en te bedenken dat dit my first meal was*voel me een vreetzak... *
Prop er meestal 100 gr granen bij (glutenvrij in mijn geval zoals boekweitvlokken/quinoavlokken) en dan in kwark![]()
In principe bind een whey niet... als er geen guargom of xanthaangum is toegevoegd (bindmiddel)Zolang ik de whey er niet bij doe geen probleem, en te bedenken dat dit my first meal was
dat was voor mij 6:00.... Nu op naar meal 6 
IF hé , vormde precies tussen de vlokken chocolademousse hahaIn principe bind een whey niet... als er geen guargom of xanthaangum is toegevoegd (bindmiddel)
First mealdat was voor mij 6:00.... Nu op naar meal 6
![]()
Wat is dat bruine? gebakken ui (ajuin voor jou
)