MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

15756679899187652065860097625628.jpg

Saaie pre bed
Gelukkig heb je nog een chocoladeletter.

@luus:

smaakt die 'whey delicious choco (xxl)' goed naar chocolade? Hoeveel geef je hem op 10 score?
Mits jij een vrouw bent vertrouw ik je daar volledig in.
Ik heb die van body en fit en gold standard geprobeerd vroeger maar vond de smaak nogal goedkoop.
Sinds toen nooit meer fart poeder gekocht.

@luus:

smaakt die 'whey delicious choco (xxl)' goed naar chocolade? Hoeveel geef je hem op 10 score?
Mits jij een vrouw bent vertrouw ik je daar volledig in.
Ik heb die van body en fit en gold standard geprobeerd vroeger maar vond de smaak nogal goedkoop.
Sinds toen nooit meer fart poeder gekocht.

Ik moet heel eerlijk zeggen: normaal vond ik hem echt top. Heb nu een nieuwe pot en het smaakt anders. Dacht eerst dat de Kwark misschien wel over datum was. Maar moet zeggen dat ik de hele week niet helemaal fit ben en eten sws raar smaakt en veeel misselijk ben. Bestel anders een sample, of ik scoor er 1 voor je bij sapcup zondag. Dan stuur ik die wel op kan je het zelf proberen.
Chocolademelk smaak is wel echt goor.

Zolang ik de whey er niet bij doe geen probleem, en te bedenken dat dit my first meal was
In principe bind een whey niet... als er geen guargom of xanthaangum is toegevoegd (bindmiddel)
First meal :eek: dat was voor mij 6:00.... Nu op naar meal 6 :o

Rommeldagje. Kerstboom opgezet, huis schoongemaakt, weinig tijd en puf om te koken of boodschappen te doen.Pasta gemaakt met alle restjes uit de koelkast
image.jpg

Terug
Naar boven