- Waardering
- 12.701
180 gr. doperwten, 2 eieren, 2 mokken melk.
That’s it

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

180 gr. doperwten, 2 eieren, 2 mokken melk.
That’s it![]()

Doe mij maar witte bonen in tomatensaus erbij ipv doperwten.180 gr. doperwten, 2 eieren, 2 mokken melk.
That’s it![]()

Doe mij maar witte bonen in tomatensaus erbij ipv doperwten.
Maar dan graag ook de bacon, gebakken champignons/aardappel/tomaat/bloedworst erbij![]()

Jij maakt er meteen helemaal een feest vanDoe mij maar witte bonen in tomatensaus erbij ipv doperwten.
Maar dan graag ook de bacon, gebakken champignons/aardappel/tomaat/bloedworst erbij![]()

Bij het voorverwarmen even met de wijsvinger aan de binnenkant van de over voelen. Wanneer je sssssst hoort is hij warm genoeg.Toch gewaagd aan de oven, snap er niks van...
Staat er voorverwarmen 220°. Voor hoelang dan?
Dan 8 minuten erin gelaten, zagen ze nog bleek. Nog 4 minuten voor de oven gezeten...
Veel eetplezier!
![]()
wat voor oven is t?Toch gewaagd aan de oven, snap er niks van...
Staat er voorverwarmen 220°. Voor hoelang dan?
Dan 8 minuten erin gelaten, zagen ze nog bleek. Nog 4 minuten voor de oven gezeten...
Veel eetplezier!
![]()

Zijn er nog verschillende ovens?wat voor oven is t?
Meestal bij combi magnetron hetelucht oven is t instellen en piept ie wanneer hij heet is.
Bij een traditionele gasoven is t vaak tot t lampje uit is.
Bon appetit in ieder geval.![]()

Traditionele gasoven duurt vaak iets van 20 min voorhij echt op 220 graden is.Zijn er nog verschillende ovens?
Het is geen microgolf maar een echte oven
Danku! Ondertussen alles op :$
Gewoon Engels ontbijt.

Zout of zoet?

Ik ben allang al blij dat het hier beschikbaar is, jeuj!
Prima in balans zo tochVandaag voor het eerst een hardloopeventje meegedaan. En ik ga nu misschien wat mensen verdriet doen, maar ik vond het stiekem best wel vet leuk
11 km, dus dan dacht ik dat dit wel kon...![]()
Frikandellen met sla...ik weet het. De manier van serveren is echt een no goIk ben allang al blij dat het hier beschikbaar is, jeuj!
![]()

Dat was inderdaad mijn insteek