- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Met volle melk? das idd echt heeeeerlijk!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met volle melk? das idd echt heeeeerlijk!!
Breng maar een portie.

Kom maar langs

Wou dat ik t kon..

Andere keer dan maar

Kan denk ik dan nog wel heel lang gaan duren....
eerst eind van de straat nog eens halen. 
.Ben je niet van t proberen?

Ik ben zeker van het proberen, maar insecten zijn niet mijn ding.Ben je niet van t proberen?
Meelwormen (levend) smaken best lekker![]()
Ziet er echt goed uit! Wil zelf ook nog erg graag naar Thailand/Vietnam, bijna alleen al voor al het eten wat je daar kan krijgen.Tunnel van 500 m met aan de linkerkant voedselkraampjes en aan de rechterkant troepjes. Ik zit nu in Krabi, Thailand.
Het eten loopt uiteen van saté's en stukken kip, tot fruit tot insecten. Van alles een beetje eten (behalve insecten). Het is ook allemaal spotgoedkoop. Zo'n kipsaté is 10 baht (€0,30).
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb al echt veel te veel gegeten. Nog een groene kokosnoot om het weg te spoelen. Morgen weer een dag.
Ja het eten is hier echt geweldig. Dat was ook het voornaamste waar ik naar uit keek haha. Dat en snorkelen. Prijzen zijn echt heel nice.Ziet er echt goed uit! Wil zelf ook nog erg graag naar Thailand/Vietnam, bijna alleen al voor al het eten wat je daar kan krijgen.
Hoe lang duurt je vakantie? En ben je alleen aan het rondreizen?
Tunnel van 500 m met aan de linkerkant voedselkraampjes en aan de rechterkant troepjes. Ik zit nu in Krabi, Thailand.
Het eten loopt uiteen van saté's en stukken kip, tot fruit tot insecten. Van alles een beetje eten (behalve insecten). Het is ook allemaal spotgoedkoop. Zo'n kipsaté is 10 baht (€0,30).
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb al echt veel te veel gegeten. Nog een groene kokosnoot om het weg te spoelen. Morgen weer een dag.
, maar kwam er na uitvergroten snel achter dat het kokossnippers waren