- Waardering
- 12.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er lekker uit zeg! Waarom geen insecten als ik vragen mag?Tunnel van 500 m met aan de linkerkant voedselkraampjes en aan de rechterkant troepjes. Ik zit nu in Krabi, Thailand.
Het eten loopt uiteen van saté's en stukken kip, tot fruit tot insecten. Van alles een beetje eten (behalve insecten). Het is ook allemaal spotgoedkoop. Zo'n kipsaté is 10 baht (€0,30).
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb al echt veel te veel gegeten. Nog een groene kokosnoot om het weg te spoelen. Morgen weer een dag.
Schuddebuikjes.
Nostalgie.Dacht pepernoten
Je bedoelt kruidnoten. Lijkt het op, maar ogen iets kleiner.
![]()
Was klaar met de kanelly's met thee ivm buikgriep en de kleine moet toch eten. Haar wokgroenten eerst gekookt, anders zit ze 3 kwartier 1 broccoli te eten. Great success, ze had 2 stukjes kip op en 1 plakje wortel. Koken voor een kind geeft weinig waardering. De soepstengel was voor de missing carbs. Heb haar 1x rijst gegeven, maar dat eet ze korrel voor korrel. Ik wil op tijd naar bed.
Opgedroogde broodkruimels ofzo xp
Die soep, flapdrol, niet die croutons. Ik gok pompoen, of tomatensoep met mascarpone.
Ontbijt:
Noodles, gekookte rijst met paneng curry, fried egg, gefrituurde kippendij.
![]()
Lunch:
Thai fried rice met shrimpies (60 baht)
![]()
Kip cashew met rijst (60 baht)
![]()
Strakke prijzen voor een tentje aan zee
![]()
Diner:
Chicken tikka masala, gebakken rijst met ei, peshwari naan, huge kokosnoot.
![]()
Waar bende? Ik kom ôk mee-eten.