AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ik moet vandaag alleen eten dus ik ga voor makkelijk snel Vega en low carb
image.jpg
Ik eet max. 1600 kcal/dag normaal, maar als ik jou porties zie dan zou ik een ganse dag een knorrende buik hebben denk ik. Zelfs met een maagverkleining is dit toch écht weinig?

Ik eet max. 1600 kcal/dag normaal, maar als ik jou porties zie dan zou ik een ganse dag een knorrende buik hebben denk ik. Zelfs met een maagverkleining is dit toch écht weinig?
Ik eet 6 tot 8 x per dag. Kom gemiddeld aan 1800 calorien hoor, vaak nog wel hoger. Veel noten avocado en banaan, dan tikt het wel aan. Ik ben nu zo ver met Mn bord , ongeveer de helft en ik zit vol.....rest past niet maar ik eet om 8 u nog iets en dan om 10 u weer.
Voor de beeldvorming een dagmenu

Ik heb ontbeten met eenstukje choco havermout eiwit baksel
Tussendoor halve liter chocomelk zonder suiker
Lunch wrap met avocado en ei
Tussendoor boterham met pindakaas
Nu spinazie met feta en pijnboompitten en tomaat
Straks nog verse aardbeien met ehrmann high proteïne pudding in vanille smaak
Laatste eetmoment weet ik nog niet.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    173,2 KB · Weergaven: 91
Laatst bewerkt:
Kip met garnalen kousenband en nog een groentenmix en almond butter voor de vetten , als toetje protein pudding met night protein gemengd.

Bijlagen

• E4D65B87-EB9F-489B-BD74-0337E71C852F.jpeg
    E4D65B87-EB9F-489B-BD74-0337E71C852F.jpeg
    186,9 KB · Weergaven: 107
Wat is dat? Hoe krijg je dat zo fluff?

Protein fluff is eigenlijk niets meer dan lucht. Ik noem het ook wel eens eiwit wolken.

Het vult enorm, bevat veel proteïne en weinig calorieën! Daarnaast zijn er veel, heel veel variaties mogelijk. Je kunt het zo gek niet bedenken.

Zie onderstaande link voor het basis recept en
variaties daarop.

Zo maak je protein fluff

Protein fluff is eigenlijk niets meer dan lucht. Ik noem het ook wel eens eiwit wolken.

Het vult enorm, bevat veel proteïne en weinig calorieën! Daarnaast zijn er veel, heel veel variaties mogelijk. Je kunt het zo gek niet bedenken.

Zie onderstaande link voor het basis recept en
variaties daarop.

Zo maak je protein fluff
Wat een lang verhaal zeg in die link pff ... zo n papje is toch zo gemaakt ...

• Like
Waarderingen: Onit
Ziet er lekker uit. Ga ik proberen

• Like
Waarderingen: Onit
Wat een lang verhaal zeg in die link pff ... zo n papje is toch zo gemaakt ...

Ik kan het samenvatten voor je, mocht je interesse hebben.

Momenteel maak ik het zo;

30 gram casein poeder
125 - 150 gram bevroren fruit
100 - 200 gram kwark
Water naar behoefte
Xanthaangom

Uitleg:

Het bevroren fruit fijnmalen en samen met de casein poeder in een grote bak samenvoegen.

Schep een deel van de kwark hierbij en gebruik een elektrische mixer om het geheel te mixen.

Zodra het geheel begint te klonteren, voeg je de overige kwark toe. Daarna gebruik je kleine beetjes water, tot dat het geheel toegenomen is in omvang.

Eventueel kan xanthaangom toegevoegd worden om het geheel meer volume / luchtigheid te geven.

Oefening baart kunst!

Terug
Naar boven