MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (1 bezoeker)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • IMG_20200327_115942.jpg

    Wogroenten-eiersalade, kipfilé-honing-mosterd voor een outdoor lunch 🌞 :cool:
     
    • Like
    Waarderingen: LM
    Weinig rijst (let op de koolhydraten in quarantaine tijd!), kip en zalm, beiden uit de airfryer. Eiwittennnnnn

    Hoe bereken jij de calorieen van kippenvleugeltjes en poten? Of doe je daar niet aan? Heb er zelf altijd moeite mee gehad om dit goed te berekenen!
     
    Hoe bereken jij de calorieen van kippenvleugeltjes en poten? Of doe je daar niet aan? Heb er zelf altijd moeite mee gehad om dit goed te berekenen!
    Een gemiddelde nemen? Je vindt de voedingswaardes wel terug op het net of in een app?
     
    Hoe bereken jij de calorieen van kippenvleugeltjes en poten? Of doe je daar niet aan? Heb er zelf altijd moeite mee gehad om dit goed te berekenen!

    Geen idee eerlijk gezegd. Tel ik niet. Ik heb wel heel lang al mijn calorieën geteld, met uitzondering van het avondeten.

    Maar: hoe tel je de calorieën van een warme maaltijd die je zelf kookt? Ik heb geen idee hoe dit gaat bij verschillende soorten rijst en spaghetti/pasta met zelfgemaakte saus
     
    Geen idee eerlijk gezegd. Tel ik niet. Ik heb wel heel lang al mijn calorieën geteld, met uitzondering van het avondeten.

    Maar: hoe tel je de calorieën van een warme maaltijd die je zelf kookt? Ik heb geen idee hoe dit gaat bij verschillende soorten rijst en spaghetti/pasta met zelfgemaakte saus
    Van rijst en pasta staan de voedingswaarde op de verpakking. Kwestie van afwegen en rekenen. Hierbij tel je nog je vetstoffen die je gebruikt en de ingrediënten van je saus...
     
    Back
    Naar boven