MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_20200327_115942.jpg

Wogroenten-eiersalade, kipfilé-honing-mosterd voor een outdoor lunch 🌞 :cool:

• Like
Waarderingen: LM
Vandaag zelf gekookt, dus snel en makkelijk. Volkoren
image.jpg
Wrap met kip mango ui paprika veldsla en knoflooksaus
2e foto Instagram vs reality, het tweede bord van manlief :p
image.jpg

Laatst bewerkt:
Weinig rijst (let op de koolhydraten in quarantaine tijd!), kip en zalm, beiden uit de airfryer. Eiwittennnnnn

Bijlagen

• 8DF725BA-BA98-48A6-BC84-96A932B1FD66.jpeg
    8DF725BA-BA98-48A6-BC84-96A932B1FD66.jpeg
    226,7 KB · Weergaven: 135
  • 6705A9E1-605D-47E0-9977-941FB39F45F9.jpeg
    6705A9E1-605D-47E0-9977-941FB39F45F9.jpeg
    125,2 KB · Weergaven: 114
Weinig rijst (let op de koolhydraten in quarantaine tijd!), kip en zalm, beiden uit de airfryer. Eiwittennnnnn

Hoe bereken jij de calorieen van kippenvleugeltjes en poten? Of doe je daar niet aan? Heb er zelf altijd moeite mee gehad om dit goed te berekenen!

Hoe bereken jij de calorieen van kippenvleugeltjes en poten? Of doe je daar niet aan? Heb er zelf altijd moeite mee gehad om dit goed te berekenen!

Geen idee eerlijk gezegd. Tel ik niet. Ik heb wel heel lang al mijn calorieën geteld, met uitzondering van het avondeten.

Maar: hoe tel je de calorieën van een warme maaltijd die je zelf kookt? Ik heb geen idee hoe dit gaat bij verschillende soorten rijst en spaghetti/pasta met zelfgemaakte saus

Geen idee eerlijk gezegd. Tel ik niet. Ik heb wel heel lang al mijn calorieën geteld, met uitzondering van het avondeten.

Maar: hoe tel je de calorieën van een warme maaltijd die je zelf kookt? Ik heb geen idee hoe dit gaat bij verschillende soorten rijst en spaghetti/pasta met zelfgemaakte saus
Van rijst en pasta staan de voedingswaarde op de verpakking. Kwestie van afwegen en rekenen. Hierbij tel je nog je vetstoffen die je gebruikt en de ingrediënten van je saus...

Terug
Naar boven