- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In wat heb je dat lekkers ingepakt?Lunch
![]()
En snack voor einde middag waar ik mijn tanden al in had gezet
![]()
#fitgirl
Mijn gok is rijstvellen.
Condooms. Be safe, gevaarlijke tijden.

Top! Ziet er massa’s goed uit!![]()
Verse springrolls met garnalen (gỏi cuốn) recept - Allerhande | Albert Heijn
Zelf Verse springrolls met garnalen (gỏi cuốn) maken? Met dit recept van Allerhande zet je een feestje op tafel. Bekijk ingrediënten en bereidingswijze!www.ah.nl
Zoiets. ik varieer altijd met wat ik in de koelkast heb liggen![]()
Dacht eerst dat het een exotische vogel ingerold was.Lunch
![]()
En snack voor einde middag waar ik mijn tanden al in had gezet
![]()
#fitgirl
Weinig rijst (let op de koolhydraten in quarantaine tijd!), kip en zalm, beiden uit de airfryer. Eiwittennnnnn
Een gemiddelde nemen? Je vindt de voedingswaardes wel terug op het net of in een app?Hoe bereken jij de calorieen van kippenvleugeltjes en poten? Of doe je daar niet aan? Heb er zelf altijd moeite mee gehad om dit goed te berekenen!
Hoe bereken jij de calorieen van kippenvleugeltjes en poten? Of doe je daar niet aan? Heb er zelf altijd moeite mee gehad om dit goed te berekenen!
Van rijst en pasta staan de voedingswaarde op de verpakking. Kwestie van afwegen en rekenen. Hierbij tel je nog je vetstoffen die je gebruikt en de ingrediënten van je saus...Geen idee eerlijk gezegd. Tel ik niet. Ik heb wel heel lang al mijn calorieën geteld, met uitzondering van het avondeten.
Maar: hoe tel je de calorieën van een warme maaltijd die je zelf kookt? Ik heb geen idee hoe dit gaat bij verschillende soorten rijst en spaghetti/pasta met zelfgemaakte saus