XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Nesquick whey shake :lick:
Becuz bulk

20200327_200314.jpg

Van rijst en pasta staan de voedingswaarde op de verpakking. Kwestie van afwegen en rekenen. Hierbij tel je nog je vetstoffen die je gebruikt en de ingrediënten van je saus...

Ah, logisch eigenlijk. Ik dacht dat het kookproces de voedingswaarden aantast, maar blijkbaar niet

Alleen kopen we de rijst van de Turk, dus op de zak staan geen voedingswaarden, zelfs niet op de site. Heb al eens gegoogeld, maar vroeg me af hoe betrouwbaar dat is.

Ah, logisch eigenlijk. Ik dacht dat het kookproces de voedingswaarden aantast, maar blijkbaar niet

Alleen kopen we de rijst van de Turk, dus op de zak staan geen voedingswaarden, zelfs niet op de site. Heb al eens gegoogeld, maar vroeg me af hoe betrouwbaar dat is.
Denk nt dat er heel veel verschil is tussen de verschillende soorten rijst. Vergelijk natuurlijk geen bruine met witte rijst hé

heb je een merknaam of een foto van de zak rijst?
Dan zoek ik het wel even op voor als je wilt.

Hoe bereken jij de calorieen van kippenvleugeltjes en poten? Of doe je daar niet aan? Heb er zelf altijd moeite mee gehad om dit goed te berekenen!
Heb ooit eens opgevraagd ivm allergenen... De nturel bevat 140 kcal per 100 gram vlees (dus ex botjes)/20 gr eiwit / 0,5 gr KH/8 gr vet
kipkluifjes - (kippie)
100​
g
140​
20​
0.5​
8​
kippie 400 gr = ca. 250 gr vlees
Geldt weliswaar voor de naturel variant.

Rijst zit over het algemeen tussen de 350 kcal en 365 kcal per 100 gram. De bruine rijst zit vaak meer tegen de lage kant aan lager omdat vezel 2 kcal per gram bevat en meer vezel bevat en vaak net wat minder koolhydraten.

Lieve vrienden en vriendinnen,

Vanaf komende maandag zal ik een mini-cut houden. Dit houdt in dat er vanuit mijn kant waarschijnlijk een stuk minder maaltijden op de foto genomen worden.

Alvast bedankt voor de steun en het begrip hiervoor.

Fijne avond!

Ik weet niet waarom jullie dit grappig vinden, maar ik was gewend aan de bulk maaltijden...

Lieve vrienden en vriendinnen,

Vanaf komende maandag zal ik een mini-cut houden. Dit houdt in dat er vanuit mijn kant waarschijnlijk een stuk minder maaltijden op de foto genomen worden.

Alvast bedankt voor de steun en het begrip hiervoor.

Fijne avond!
Jammer ik verheugden elke dag nou alleen naar jou fotos :treuren:

Terug
Naar boven