ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ja ik vind het oprecht lekker. Normaal doe ik met wokgroenten ofzo alleen had ik nu even geen zin in.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik vind het oprecht lekker. Normaal doe ik met wokgroenten ofzo alleen had ik nu even geen zin in.
Als ik zie wat je eet denk ik wel eens dat je blijkbaar een slecht dieet wel al trainend kan verslaan.
Ik gooi ze in warm water.
Ik ben mee zwangerAls ik zie wat je eet denk ik wel eens dat je blijkbaar een slecht dieet wel al trainend kan verslaan.
Nou ja, slecht, wat er langs komt lijkt meer veel gewoon eten en niet richting dieet, sport of BB.

Whut? De abs zijn eraf?
Ik heb ook een powergut...

Altijd je bordje leegeten dusLate night snack, nog een pannenkoek maar dan hartig, denk niet dat ik hem opkrijg maar er was nog beslag over dus ja wat doe je dan ?![]()

misschien ook wel beter om niet te zwaar te tafelen voor het slapen?Helaas niet gelukt. Ik kwam tot de helft. Door de kaas en het nagelhout valthij zwaarder als de variant met blauwe bessen.