AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Oow je bedoelt de saus ja die kon wel wat beter zal daar de volgende keer aan denken en die wraps ja ook nog nooit gehad miss zal ik dat es morgen uitproberen dankjewel:D

Slechte kwaliteit foto, but home made sushi :)
64nk1s.jpg

Hahaha wat is er met dit topic gebeurd :roflol:

Hoe heb je het precies verpest?

Hoe heb je het precies verpest?

Hmm Ik post mijn voeding , alleen heb ik nog beetje angst om te eten omdat ik vroeger heel dik was, en dan krijg ik normale critic of vragen van mensen waarom ik zo droog eet of dat het te droog is , ik antwoord de vraag en zo is hij geirriteerd geraakt :D

sorry volgensmij heb ik het verpest :S en irriteer ik moraalrider best erg :P

Niet alleen hem hoor ;).

Prima dat je dit soort dingen bespreekt in je log, maar waarom in elk voedingstopic? Dan nog iedereen die erop in gaat, dan het geen goede maaltijd is, geen idee of dat zo is, maar als het zo is. Tja lijkt me dat je dat zelf onderhand ook wel door hebt.

Hmm Ik post mijn voeding , alleen heb ik nog beetje angst om te eten omdat ik vroeger heel dik was, en dan krijg ik normale critic of vragen van mensen waarom ik zo droog eet of dat het te droog is , ik antwoord de vraag en zo is hij geirriteerd geraakt :D

Gewoon eten, zorgen dat je ongeveer een halve tot 1 kilo per maand aan komt. Als je goed traint dan zal de hoeveelheid vet daarbij minimaal zijn.

Dankjewel, dat wilde ik even weten

Blomkoolsoep:

2013-07-30%252019.18.41.jpg

Weer geen zin om te koken, dus niets fancy.
En dat terwijl mijn ouders videe met frieten aten :fuu:

4q6gqh.jpg

Laatst bewerkt:
pak gnocchi met ui, knoflook, zak spinazie, gerookte zalmsnippers, soja cuisine light, 2 tomaten en citroensap en wat verdwaalde broccoli
:meal:

xy5v7XcL3PO-qX4qAGlAFqIFSLdzmRcTiSWOhq_BLsw.jpg

116u8mu.jpg

100gr macaroni volkoren
150gr kip
30gr heinz
wat komkommer + tomato

250ml melk
30gr chocolate cookie milkshake whey

Sla amandelen geitenkaas aardbeien rozijnen en kip

uploadfromtaptalk1375288499195.jpg

zwaar rustig die kippenpoten