MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
izyn3b.jpg

Niet zelf gemaakt overigens, maar was wel lekker :)

Culinair hoor, zit er goed uit!

1zgsxzq.jpg

150gr gebakken kabeljauw
225gr krieltjes uit de oven
50gr curry

Avondmaal.

image.jpg

Suddenly, some wild food appears (schoonouders kwamen aanzetten met wat restjes van bij de Italiaan).

image.jpg

Prrr. Rauwe andijviestampot met kaas en uitgebakken speklapjes.

M'n maag doet trouwens geen prrr, die protesteert nu al :D

uploadfromtaptalk1375040129172.jpg

Mijn lunch straks..
Meergranenspaghetti, spinazie, vegetarische wokreepjes, tomatenpuree, ui, knooflook, oregano, basilicum en bovenop twee eieren.... En dat dan zometeen in de oven.

SAM_0778.jpg

Mijn lunch straks..
Meergranenspaghetti, spinazie, vegetarische wokreepjes, tomatenpuree, ui, knooflook, oregano, basilicum en bovenop twee eieren.... En dat dan zometeen in de oven.

Goed dat je de beschrijving erbij zet, anders had ik gedacht dat het potgrond met regenwormen was. Sorry bro, no hate though :(.
Laat het je smaken :thumb:

Goed dat je de beschrijving erbij zet, anders had ik gedacht dat het potgrond met regenwormen was. Sorry bro, no hate though :(.

Hmm.. wilde zometeen op het balkon gaan eten als de zon een beetje schijnt.
Hopelijk proberen de vogels niet straks de spaghetti er tussenuit te pikken, omdat ze denken dat het wormen zijn!

hahaha! hoop idd dat het er beter uitziet na een bezoek aan de oven.
maar ingredienten zijn niet verkeerd :)

Hmm.. wilde zometeen op het balkon gaan eten als de zon een beetje schijnt.
Hopelijk proberen de vogels niet straks de spaghetti er tussenuit te pikken, omdat ze denken dat het wormen zijn!
Zonder de foto te vergroten, deed het me eerst denken aan een vogelnest :o
Of iets wat eruit komt na een avond stevig drinken en je laatste maaltijd een pasta maaltijd was

No hate btw :D Zo lang het maar lekker is!

Nou moeten jullie me maar op mijn woord geloven dat ik best een goede kok ben... maar mijn presentatie kan ik dus duidelijk nog wat verbeteren..

34dfqz5.jpg

Gegrilde groene asperges en witlof
Boterbonen en een dressing van citrusvruchten

waar is de cracker

250gr extra mager gehakt, 1 avocado, 2 tomaten, klein blikje mais, 1 komkommer, wat gebakken aardappels, beetje olijfolie, citroensap en balsamico

voedingswaarde geen idee, vast prima maar was :meal:

wXepdoPXcleuDvQimMW-QxE-R69XsElcenS8M1L3RDE.jpg

Terug
Naar boven