- Waardering
- 8.812
Zoooo ingebakken in de cultuur.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoooo ingebakken in de cultuur.
Dat is een tofu-steak hoor.
Ik dacht altijd dat brown meat wild werd geschoten.In de US maken ze onderscheid tussen white meat & brown meat. Waarbij kippenvlees van de borst onder wit valt en de dij onder donker. Wel zo overzichtelijk en makkelijk als je geen idee hebt wat je eet en het toch een naam wil geven.

Ik dacht een stukje van de vegetarische slager...
Je salade mist nog wat gefermenteerde rode druiven. Je moet immers wel genoeg fruit binnenkrijgen elke dag.
Ik dacht altijd dat brown meat wild werd geschoten.
![]()
Dan blijft hetNee doen ze door met de knie op de nek te drukken. Dit zorgt er uiteindelijk dat het stikt. Zijn wel filmpjes van te vinden online
vlees is meat en vlees is ook spier, vraag maar aan Olivier (dat rijmt) Muscle Meat is spierenvleesTechnisch gezien is vlees een stuk spier dus is dit dan kippenvlees.
![]()
Ik vraag mij soms af wat jij snuift 👀vlees is meat en vlees is ook spier, vraag maar aan Olivier (dat rijmt) Muscle Meat is spierenvlees
Bel Olivier maar jonghu!!
ja vraag maar gerust hoor!
Speciaal voor @Biomek nog eens een salade.
Bekijk bijlage 492789Bekijk bijlage 492790
-Kip
-Ijsbergsla
-Tofu
-Olijven
-Appel
-Radijs
-Paprika
-Courgette
-Kikkererwten
-Rode ajuin
-Tomaat
-Mayonaise
Oh, wat doe je allemaal bij het gehakt voor de spiesjes?“Mecicaanse” gehaktspiesjes met “mexicaanse” wokgroenten met wat salsa op smaak gebracht en een wat tortilla chips.
![]()
![]()
.Deze ziet er wel beter uit though. Misschien had de vorige salade gewoon even wat zonlicht nodigSpeciaal voor @Biomek nog eens een salade.
![]()
-Kip
-Ijsbergsla
-Tofu
-Olijven
-Appel
-Radijs
-Paprika
-Courgette
-Kikkererwten
-Rode ajuin
-Tomaat