- Waardering
- 11.434
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Die combi is magnificentLooksaus en kip op pizza, ik snap het niet.
Ik ben toch meer voor de authentieke Italiaanse pizza's.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die combi is magnificentLooksaus en kip op pizza, ik snap het niet.

Looksaus en kip op pizza, ik snap het niet.

Soms wil je een mooie italiaanse cuisine. Soms wil je gewoon een bak vet met zout en sausals je in Italië pizza hebt gehad dan weet je dat we in NL of BE geen pizza eten.![]()

Soms wil je een mooie italiaanse cuisine. Soms wil je gewoon een bak vet met zout en saus
Wel met een cola light, though.

Zeker waar. Er is wel ook duidelijk verschil tussen italiaanse pizzas of american style.geldt eigenlijk voor veel buitenlandse keukens hier in NL vind ik.
De Turkse keuken bestaat echt niet alleen uit kebap.
De ‘chinees’ wat we hier eten kennen ze in China niet
En zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Zeker waar. Er is wel ook duidelijk verschil tussen italiaanse pizzas of american style.
En zelfs dan zou een echte amerikaan zeggen dat de pizzas van NY Pizza NL nergens op lijken, dat hou je altijd wel denk ik...

Als je een echte Italiaan in de buurt hebt, dan kan die dat wel benaderen hoor! Ketens... Dat kun je inderdaad geen pizza noemen.als je in Italië pizza hebt gehad dan weet je dat we in NL of BE geen pizza eten.![]()
Als je een echte Italiaan in de buurt hebt, dan kan die dat wel benaderen hoor! Ketens... Dat kun je inderdaad geen pizza noemen.
![]()

Ben je alweer vergeten dat voor niet-authentieke pizza's een "warme salade op een eetbaar deegbord" de voorkeursterm is?Soms wil je een mooie italiaanse cuisine. Soms wil je gewoon een bak vet met zout en saus
Wel met een cola light, though.

Voor mij zou dat zijn: weefsel op een eetbaar deegbord met sausBen je alweer vergeten dat voor niet-authentieke pizza's een "warme salade op een eetbaar deegbord" de voorkeursterm is?![]()

Warme salade met weefsel op een eetbaar deegbord met saus?Voor mij zou dat zijn: weefsel op een eetbaar deegbord met saus![]()
Herring voor de gains! Gaat helemaal goed komen met jou.
Jouw naam doet mij btw denken aan de Braboneger... Heb jij ook zo’n accent?
Ik vind je tafelkleed echt briljant 😂
alleen de prijs is briljant