Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ontbijt
IMG_20200611_093410__01.jpg

Salade bij de lunch, as is tradition.

IMG_20200611_141925.jpg
Voor mijn eigen interesse.
Waarom eet je avocado? Vind je t echt lekker?

Meer een vraag voor avocado-eters algemeen. Ik vind nl zelf de structuur en smaak wee en krijg t niet lekker weg. Ook verwerkt niet.
Maar ben gewoon benieuwd of mensen t eten voor smaak of omdat het zo gezond is. :o

Meer een vraag voor avocado-eters algemeen. Ik vind nl zelf de structuur en smaak wee en krijg t niet lekker weg. Ook verwerkt niet.
Maar ben gewoon benieuwd of mensen t eten voor smaak of omdat het zo gezond is. :o

Beide, ik vind het lekker (zeker o.v.v. guacamole of op een boterham met peper, zout, paprikapoeder, knoflook en chili) en het is een goede bron van gezonde vetten.
Win-win voor mij :).

avocado is ook echt duur, € 1,50/st dan maar pindabaas :cool:

avocado eters zijn allemaal fit-girls.

Wat een smerige toelie zeg :kots:

Ja heerlijk!! Heb vaak de helft al op voor ik het in m'n maaltijd heb zitten

Omelet uit de oven:
  • Bakpapier in de ovenschaal leggen (onder de kraan natmaken en zachtjes uitwringen zorgt ervoor dat het bakpapier 'slapper' wordt en dus beter in de ovenschaal ligt)
  • Bak/zak roerbakgroente verdelen in de ovenschaal
  • In een kommetje 6 eieren, 210 gram ei-eiwit (6 eiwitten) en een zakje mix voor boerenomelet klutsen
  • Eimengsel over de groente gieten en eventueel verdelen
  • 1 uur in de oven op 200°c
Genoeg voor 2 dagen :). Ik eet het met 2 sneetjes brood besmeerd met halvarine.

Bijlagen

• 20200611_183212.jpg
    20200611_183212.jpg
    179,2 KB · Weergaven: 108
Terug
Naar boven