Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Nog steeds konijnenvoer hier :wortel:
IMG_20200622_192526.jpg
Ook lekker toch!

Mensen nog tips voor lekkere koolhydraatarme zomerse recepten / maaltijden? #durftevragen :p
Niet helemaal zonder koolhydraten maar wel gezond en lekker fris een salade met kip, paprika, komkommer en verse ananas gaat hier goed naar binnen, ook bij kritische eter manlief. Officieel hoort het met een rood pepertje en koriander en een olie en azijndressing met gesnipperde rode ui erin. maar dat smaakt bij mij naar zeep dus ik doe er meestal alleen een heel fijn gesnipperd rood uitje en wat bieslook door en geen dressing, geen peper en geen koriander.
Als je echt geen zin hebt om te koken kan dit ook met kipfilet vleeswaren ipv gewone kipfilet.

Niet helemaal zonder koolhydraten maar wel gezond en lekker fris een salade met kip, paprika, komkommer en verse ananas gaat hier goed naar binnen, ook bij kritische eter manlief. Officieel hoort het met een rood pepertje en koriander en een olie en azijndressing met gesnipperde rode ui erin. maar dat smaakt bij mij naar zeep dus ik doe er meestal alleen een heel fijn gesnipperd rood uitje en wat bieslook door en geen dressing, geen peper en geen koriander.
Als je echt geen zin hebt om te koken kan dit ook met kipfilet vleeswaren ipv gewone kipfilet.
Buiten de ananas goede tips!

Misschien ook wel met, ik vind ananas niet eens vies, guilty by associatiation vanwege pizza Gardner Pinnacles of hoe ze die abominatie ook noemen.

Koriander geeft sommige mensen een zeepsmaak, ik vind het een fijne toevoeging aan de guacamole.

• Like
Waarderingen: Bubs
Ja, is geen standaard product in het assortiment volgens mij. Handig voor onderweg, lekker en goede macro's. Voor thuis zou ik de gewone Skyr van de Lidl nemen, vult beter.
Oh jammer dat het er niet standaard in zit. Hopelijk houden ze het. Eet zelf in de ochtend ook gewoon pot skyr. Maar vind in de middag op zo een broodje wel een lekkere toevoeging als extra maaltijd

Terug
Naar boven