- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
was dat voor de oorlog?Vroeger strooide wij nog wat suiker er overheen. Of beschuit met boter en suiker:/.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was dat voor de oorlog?Vroeger strooide wij nog wat suiker er overheen. Of beschuit met boter en suiker:/.
mien breur was d'r bie hij was van de verkeerde kaant begriepst dat?
mijn broer was er bij en liep de verkeerde kant opmien breur was d'r bie hij was van de verkeerde kaant begriepst dat?
och errumJa ook lekker. Vroeger gooide ik ook plakken speculaas op roomboter tussen twee witte boterhammen. Terwijl ik vrijwel altijd liever bruin had, behalve bij hagelslag en speculaas. Buiten deze twee at ik vrijwel ook nooit boter op brood trouwens.Vroeger strooide wij nog wat suiker er overheen. Of beschuit met boter en suiker:/.
Ja ook lekker. Vroeger gooide ik ook plakken speculaas op roomboter tussen twee witte boterhammen.
lekker wij ook. Lang niet meer gegeten.😍Ja ook lekker. Vroeger gooide ik ook plakken speculaas op roomboter tussen twee witte boterhammen.
Hahahaha dat stukje heb ik gezien! Was briljant!!mien breur was d'r bie hij was van de verkeerde kaant begriepst dat?
Was ie homo??mien breur was d'r bie hij was van de verkeerde kaant begriepst dat?
mien breur was d'r bie hij was van de verkeerde kaant begriepst dat?

Nee iets anders maar dat noem ik niet.
Jij kiest ervoor vegan te eten.

lekker voerbakje ...as usual
Nice bowl you got there

kan ook in de blender met een bolletje vanille roomijs haha Is-da-wa?

Misschien wel, maar daar doelde hij niet op....