Aline
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7.592
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 64kg
Ook lekker toch!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook lekker toch!
And I like it.

kan ook in de blender met een bolletje vanille roomijs haha Is-da-wa?![]()
alle kindjes houden van ijs (nice outfit)
Het wordt stilaan echt tijd om met die drugs te stoppen hoor Bosco, want dit gaat niet goed.
Krijg spontaan zin om op vakantie te gaan naar Italië 😍Ik vond dat het weer eens tijd was voor pasta à la ragú.
![]()
Ik krijg zin in een vakantie naar West-Vlaanderen.Krijg spontaan zin om op vakantie te gaan naar Italië 😍
SicilieKrijg spontaan zin om op vakantie te gaan naar Italië 😍

Mozzarella heeft over het algemeen niet zo heel veel smaak van zichzelf. Moet je smaak aan geven.Iemand hier al een keer skyrella van de lidl geprobeerd? Best smaak loos
Ja, is geen standaard product in het assortiment volgens mij. Handig voor onderweg, lekker en goede macro's. Voor thuis zou ik de gewone Skyr van de Lidl nemen, vult beter.![]()
iemand hier al een keer skyrella van de lidl geprobeerd? L
Niet helemaal zonder koolhydraten maar wel gezond en lekker fris een salade met kip, paprika, komkommer en verse ananas gaat hier goed naar binnen, ook bij kritische eter manlief. Officieel hoort het met een rood pepertje en koriander en een olie en azijndressing met gesnipperde rode ui erin. maar dat smaakt bij mij naar zeep dus ik doe er meestal alleen een heel fijn gesnipperd rood uitje en wat bieslook door en geen dressing, geen peper en geen koriander.Mensen nog tips voor lekkere koolhydraatarme zomerse recepten / maaltijden? #durftevragen![]()
Ratatouille, kan je ook koud eten, in grote hoeveelheden te maken.Mensen nog tips voor lekkere koolhydraatarme zomerse recepten / maaltijden? #durftevragen![]()
Buiten de ananas goede tips!Niet helemaal zonder koolhydraten maar wel gezond en lekker fris een salade met kip, paprika, komkommer en verse ananas gaat hier goed naar binnen, ook bij kritische eter manlief. Officieel hoort het met een rood pepertje en koriander en een olie en azijndressing met gesnipperde rode ui erin. maar dat smaakt bij mij naar zeep dus ik doe er meestal alleen een heel fijn gesnipperd rood uitje en wat bieslook door en geen dressing, geen peper en geen koriander.
Als je echt geen zin hebt om te koken kan dit ook met kipfilet vleeswaren ipv gewone kipfilet.
Buffel mozzarella vind ik wel degelijk smaak hebben hoor. Maar idd smaak moet je het wel zelf gevenMozzarella heeft over het algemeen niet zo heel veel smaak van zichzelf. Moet je smaak aan geven.
Oh jammer dat het er niet standaard in zit. Hopelijk houden ze het. Eet zelf in de ochtend ook gewoon pot skyr. Maar vind in de middag op zo een broodje wel een lekkere toevoeging als extra maaltijdJa, is geen standaard product in het assortiment volgens mij. Handig voor onderweg, lekker en goede macro's. Voor thuis zou ik de gewone Skyr van de Lidl nemen, vult beter.
Goede mozzarella heeft niets nodig.Mozzarella heeft over het algemeen niet zo heel veel smaak van zichzelf. Moet je smaak aan geven.
Maar da's een verschil in prijs, textuur enmacros...Buffel mozzarella vind ik wel degelijk smaak hebben hoor. Maar idd smaak moet je het wel zelf geven