DomiB
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 277
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Vooral zin in chocolade vandaag, dus de noten weg gelaten en extra chocolade in de overnight oats.
![]()
Looks gooooodd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral zin in chocolade vandaag, dus de noten weg gelaten en extra chocolade in de overnight oats.
![]()

Hoe kan je zo een maaltijd aan maken op my fitness pal? Ik wist niet dat dat konVanmiddag geen kuch gehad. Alleen een pre-WO whey shake.
Lekker veel kcal voor mijn doen nog over pre-bed. Genieten!
![]()
![]()
Door de Apple goop nog choco peanut butter flavordrops gedaan en door de Zande Hoeve kwark witte chocolade flavordrops.
Deze kwark is best oké trouwens. Eerste keer! Jammer dat de AH uit de richting licht...
Dat je dit 's ochtends weg krijgt zeg.... 😨
Mijn vriendin krijgt s'ochtends ook prima een dikke worst weg.
Hoe kan je zo een maaltijd aan maken op my fitness pal? Ik wist niet dat dat kon
.Dit zijn er vier he... ik neem aan dat je vriendin daar 's ochtends ook moeite mee heeft.... Zo niet, dan diep respect voor haar!Mijn vriendin krijgt s'ochtends ook prima een dikke worst weg.
Ik zei een worst, geen 4 worstenDit zijn er vier he... ik neem aan dat je vriendin daar 's ochtends ook moeite mee heeft.... Zo niet, dan diep respect voor haar!

Ok, ok. Maar dan nog he...
Dit is zo handig dankjewel!!!
BadjakHier ook zin in chocolade, dus even carbsgehalte aanvullen😂
Op die andere zit kaas, ietwat compensatie.

. En ze krijgt altijd nog een deel ook!