- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo knap van je @Bubs! Elke keer weer iets lekkers op tafel! Waar haal je de tijd en energie vandaan 😅Couscous wortel salade met falafel, kip, rozijntjes, geroosterde amandelschilfers en dressing obv honing, mosterd en notenolie.
![]()

Zo knap van je @Bubs! Elke keer weer iets lekkers op tafel! Waar haal je de tijd en energie vandaan 😅
.
!Griesmeelpap🥰🥰🥰🥰Warme griesmeelpap met rozijnen, cacaonibs en de light bosvruchtenjam van XXL. Ook een klein beetje vanillesuiker er doorheen![]()
![]()
![]()
@marina1975 :
Ik heb gisteren griesmeel door de blender gedaan met whey en wat fruit en dit was basically geheel smaakloos. Voegde erg weinig toe tegenover havermout.
Maar opgewarmd daarintegen, lawd have mercy dat is lekker![]()
Hé top dat je ze zo een beetje helpt met tips en trucs. Ziet er behoorlijk goed uit!De vriend van m'n moeder is van de Hollandse pot. Van m'n moeder begrepen dat er bij beide wel een pondje af mag. Dus Onit bedacht een variant.
Zie hier een hutspot met knolselderij i.p.v. aardappels. Met stukjes kalkoen spek. Het verschil werd niet eens geproefd. Leuk compliment!
Ik had voor mijzelf de hutspot op smaak gebracht met Sriracha en daarbij kip in shoarma kruiden. Normaliter een gehaktbal, maar die bewaar ik voor morgen. Morgen weer een trainingsdag!
![]()
Ik kom er aan dus. Tozzo![]()
Poké bowl tonijn, pekingeend, paling sushi, tofu dumplings, caramel cheesecake
Hahaha.. Nice!!Warme griesmeelpap met rozijnen, cacaonibs en de light bosvruchtenjam van XXL. Ook een klein beetje vanillesuiker er doorheen![]()
![]()
![]()
@marina1975 :
Ik heb gisteren griesmeel door de blender gedaan met whey en wat fruit en dit was basically geheel smaakloos. Voegde erg weinig toe tegenover havermout.
Maar opgewarmd daarintegen, lawd have mercy dat is lekker![]()

Goed om te weten! Heb nu de rozijnen er achteraf gewoon bij gevoegd, maar ga t zeker eens proberen om tijdens het koken er al bij te doen. Gedroogd fruit is ook zeker een goeie!Hahaha.. Nice!!
Weer een ontdekking rijker!
Griesmeel van zichzelf heeft eigenlijk geen smaak. Maar met opwarmen komt het "stijfsel" vrij en wordt de smaak van de overige componenten zeg maar veel intenser. Vooral vanille met griesmeel doet het erg goed.
En je moet er ook rekening mee houden dat wanneer je rozijnen opwarmt de smaak van de rozijnen ook echt in de "pap" trekt.
Dat merk je ook met bijvoorbeeld overnight oats oid dat wanneer de je rozijnen eraan toevoegd dat de smaak de volgende dag door de hele mix zit.
Lekkere variatie erop is om wat gewelde/gedroogde abrikozen erdoorheen te doen. Of wat gedroogde ananas (op de markt te krijgen)
En bij sommige supermarkten heb je ook zakjes gedroogd fruitmix (net zoals rozijnen).
Er is zoveel mee te varieren. Als je de jam weglaat en er wat kaneel of koekkruiden/speculaaskruiden doorheen doet heb je ook een totaal andere smaakervaring.![]()

Goed om te weten! Heb nu de rozijnen er achteraf gewoon bij gevoegd, maar ga t zeker eens proberen om tijdens het koken er al bij te doen. Gedroogd fruit is ook zeker een goeie!
Ik ga het morgen alseerst proberen met wat whey erdoorheen (warm), om zo proberen toch wat minder suikers toe te hoeven voegen. Niks mis met de suiker maar t voegt wel veel kcal toe op die manier ten koste van m'n max carbs per dag![]()

Als ik een keer gedroogd fruit haal dan kan ik er echt niet van af blijven en is alles dezelfde dag nog opTropische Fruitmix Bio - 200g kopen bij Holland & Barrett
Bestel nu Holland & Barrett Tropische Fruitmix Bio - 200g snel en eenvoudig in onze online shop. Gratis verzending vanaf €25.www.hollandandbarrett.nl
Deze zijn ook lekker en in de aanbieding nu. Let wel op trouwens nu je het over suiker hebt. Als je het meeverwamt is de smaak veel intenser en heb je dus ook minder nodigHolland & Barrett Ananas En Papaja Mix - 250g
www.hollandandbarrett.nl
De whey op het laatste er pas doorheen roeren. Dus niet als het te heet is. Wordt lekkerder.
Ben benieuwd naar de smaaktest morgen.![]()
Hahaha ja dat scheelt wel.... en ik dacht dat ik vroeger zonder die bengels al druk was 🙈
Weer een basic maaltijd voor het trainen:
400gr zoete aardapel
150gr extra mager rundergehakt(ballen)
150gr sperziebonen
Ketchup & curry
flame grilled echt vlees, met normale kaas en spek die niet onderdoet voor goede burgertentenJaaaaaaa lekker he!!