mitsymo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.649
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die dikke eet alles op ...tjeeee!!Had @vntl geen 5 stukken gegeten dan was dat geen probleem...

Gewoon.. ik heb een extra toetjes maag .@mitsymo hoe kan je nog honger hebben na die frieten!
Gewoon.. ik heb een extra toetjes maag .
Zit eerlijk gezegd in twijfel om de 2e bak ijs op te eten.. maar is zo zonde van al mn extra cardio
Als mevrouw @mitsymo dan nog eens een bak frieten en wat snacks erbij wilt is zelfs 1 cardio sessie niet voldoende als je het mij vraagt.
Je vergeet m'n bak ijs die al gesneuveld was voor het warme eten heheAls mevrouw @mitsymo dan nog eens een bak frieten en wat snacks erbij wilt is zelfs 1 cardio sessie niet voldoende als je het mij vraagt.
Stuur de rest maar mijn kant op.Toetje!! Zal me gedragen en deze niet helemaal op eten.. denk ik
![]()
Toetje!! Zal me gedragen en deze niet helemaal op eten.. denk ik
![]()
En dan ben je lekker aan het trainen .. komt er een kerel naar je toe die vraagt of je bent aangekomen tijdens de corona periode.
Was dan gewoon voor het ijs gegaan. 🤣Toetje!! Zal me gedragen en deze niet helemaal op eten.. denk ik![]()
![]()
Wacht eens even....vergeet jij nu gewoon de sambal te benoemen?!?!! Foei!😌
OepsWacht eens even....vergeet jij nu gewoon de sambal te benoemen?!?!! Foei!😌