Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijk hè!Eerste keer dat ik deze probeer maar het is een aanrader.![]()
![]()
Ik had vorige keer besteld en toen dacht ik wat een vreemde smaak maar had toen de met chocolade erbij. Dies ook lekker maar deze is idd heerlijk

Doe jij het trouwens alleen met water? Ik deed die met choco pasta mixen met Griekse yoghurt zodat ik er langer mee kan doen
Heb je hier een recept van? Of iig ingrediënten dan red ik me er wel meeWorld chocolate day, dus twee protein chocolade cakes gemaakt. De een met hazelnoten, de ander met chocoladestukjes.
![]()

Ik red het niet met alleen de ingrediënten hoor @BubsHeb je hier een recept van? Of iig ingrediënten dan red ik me er wel mee![]()
dus als je een keer tijd en zin hebt wil je het recept dan delen
.Doe jij het trouwens alleen met water? Ik deed die met choco pasta mixen met Griekse yoghurt zodat ik er langer mee kan doen
Ziet er heerlijk uit!Banenbrood in elkaar geflanst. Smaak is best prima!
![]()
![]()
een echte PB pindabaasEerste keer dat ik deze probeer maar het is een aanrader.![]()
![]()
Die van jou mag er ook wezen
. Blauwe bessen toevoegen maakt het overigens wel een stuk lekkerder!die is echt mooi man, dank je!!Dit shirt lijkt mij wel bijpassend voor alle pindabazen op het forum. Zodra jij iemand bestempeld als pindabaas mag hij/zij de trui dragen.
![]()
Ik hou niet van fruit in cake maar kan t altijd eens proberen!Die van jou mag er ook wezen. Blauwe bessen toevoegen maakt het overigens wel een stuk lekkerder!