- Waardering
- 3.632
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mhah simpel kip met fijne pindakaas en amandelboten , bloemkoolrijst , mexicaans roerbakmix en kouseband en zooitje kruiden
Hoek van de camera 😂Heb je nu van die belachelijk grote handen of is deze burger gewoon mini variant?
Pindakaas met ei?
Mmm. Ja, en piripiri saus van de Lidl, vrijwel geen kcal daarin.
Oke rare combi wel maar ik ga het een keer proberenMmm. Ja, en piripiri saus van de Lidl, vrijwel geen kcal daarin.

Het is niet zo'n rare combi hoor , denk maar aan gerechten als gado gado en een ei en pindasaus bij de bami/nasi is vrij gebruikelijk hier.Oke rare combi wel maar ik ga het een keer proberen![]()
Gaat uitstekend. Net als komkommer bij pindasaus. Waarschijnlijk is komkommer op pindakaas ook erg lekker.Het is niet zo'n rare combi hoor , denk maar aan gerechten als gado gado en een ei en pindasaus bij de bami/nasi is vrij gebruikelijk hier.
Ik vind de havermout? Er niet zo lekker uit zien. Maar mijn ontbijt ziet er ook vies uit (maar ik vind het erg lekker)
Ik ben nogal een moeilijke eterHet is niet zo'n rare combi hoor , denk maar aan gerechten als gado gado en een ei en pindasaus bij de bami/nasi is vrij gebruikelijk hier.

100 gr zilvervliesrijst met verse koriander, 2 plantaardige "worsten" in pindasaus en sambalbonen![]()
Tijden veranderen. De vrouwen eten als kerels, en de kerels als wijven.

Wat is dit voor politiek statement?

Ik at rijstwafels met pindakaas,kip en pepersaus tijdens prep lol. Was nog lekker ook.Mmm. Ja, en piripiri saus van de Lidl, vrijwel geen kcal daarin.
Sinds wanneer is een plantaardige worst iets voor kerels?Tijden veranderen. De vrouwen eten als kerels, en de kerels als wijven.
![]()