- Waardering
- 6.415
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik doe mijn deel om de wereld een stukje beter te maken, wat doe jij?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe mijn deel om de wereld een stukje beter te maken, wat doe jij?
Ik steun de lokale anabolenverkoper.Ik doe mijn deel om de wereld een stukje beter te maken, wat doe jij?
Ik voer oorlog.Ik doe mijn deel om de wereld een stukje beter te maken, wat doe jij?
"If you wonna make the world a better place, take a look at yourself and make that....... CHANGE!! " (MJ)
Dat wordt hele vieze sex vanavondVriendin is geslaagd en dat moet gevierd worden. Nooit echt oesters gegeten en eens moest de eerste keer zijn. Best prima, maar in het vervolg denk ik toch een ander voorgerecht.
![]()
![]()
![]()

Is dat gepofte durum tarwe?
Het had net zo goed vlees kunnen zijn want ik eet alles. schuif in. Een biobak is er niets bij.. wat dat betreft heeft @Japio wel een punt hahaha. Mn zusje zegt t ook vaak😂Sinds wanneer is een plantaardige worst iets voor kerels?![]()
Gefeliciteerd!! Knappe prestatie. Dat is zeker een lekker etentje waard.Vriendin is geslaagd en dat moet gevierd worden. Nooit echt oesters gegeten en eens moest de eerste keer zijn. Best prima, maar in het vervolg denk ik toch een ander voorgerecht.
![]()
![]()
![]()
Oke rare combi wel maar ik ga het een keer proberen![]()
Pindakaas met sinasappel?Er bestaat geen rare combi als het om pindakaas gaat. Ieder willekeurig voedingsmiddel wordt lekkerder als je er wat pindakaas bij eet.
Ja alleen al omwille van het feit dat ik sinaasappel normaal niet echt lekker vind. Een lik pindakaas erover heen maakt het ongetwijfeld beter te eten. Mijn wereld zit simpel in elkaar: alles wat lekker is, wordt door pindakaas nog lekkerder en alles wat niet lekker is, wordt door pindakaas opeens eetbaar.
Brb smeer even wat pindakaas over mij heenJa alleen al omwille van het feit dat ik sinaasappel normaal niet echt lekker vind. Een lik pindakaas erover heen maakt het ongetwijfeld beter te eten. Mijn wereld zit simpel in elkaar: alles wat lekker is, wordt door pindakaas nog lekkerder en alles wat niet lekker is, wordt door pindakaas opeens eetbaar.
met of zonder stukjes?Met extra grote stukjes noot dan natuurlijk.Brb smeer even wat pindakaas over mij heenmet of zonder stukjes?

Vooral je buik doen voor lokale vetverbranding!Brb smeer even wat pindakaas over mij heenmet of zonder stukjes?