AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Rode curry
20200727_182333.jpg

Nog een creatie uit de prep van Peul van gisteren: Sajtos pogácsa, aka kaas scones. Door een kleine hack, maar 15 kcals per stuk. Dan snap je dat ze alle 40 in één naar binnen werden geschoven:eating:

DSC01419.jpg

DSC01418.jpg

15kcals/stuk?? Dat vraagt om een receptje :engel: ?

Het zijn een beetje tricky ingrediënten, maar er zal voor sommige dingen vast iets soortgelijks te vinden zijn in NL. Komt ie:

- 1 eitje
-50 ml melk/water/olie (ik had dit keer water gebruikt en dat werkt dus prima:)
- 1 theelepel appelazijn
- 300 gram droge túró (je zou misschien ook cottage kunnen uitlekken en dat proberen)

Dat meng je door elkaar in een kommetje.

In een ander schaaltje meng je
- 30 gram van dit spul (het is een soort van vezelbloem dat bind als een malle, misschien dat de Afvallen met Bregje webshop iets soortgelijks heeft).
- 1 theelepel baking soda
- 1 theelepel zout

Dat meng allemaal en dan doe je de natte ingrediënten erbij. Dat laat je even staan en dan uitrollen, uitsteken, op een bakplaatje met wat geraspte kaas erover (op de foto gewone gouda 48+). 180 graden 30 minuten in de oven of in de airfryer: 160 graden 20 minuten.

Creme brulee met basterdsuiker zoals het hoort! Echt hngggg🤩. Jammer dat je bijna 1,70 betaald voor 170gram xD

Bijlagen

• 20200727_214837.jpg
    20200727_214837.jpg
    95,3 KB · Weergaven: 89
psmf is dus basically low fat/carbs en high protein om zo een groot deficit te creëren? Of zijn er nog andere aspecten
Lyle McDonald heeft er een heel boek aan gewijd, maar dat is wel de kern. Ik doe het niet voor de langetermijn, dat kan overigens wel. Een beetje extra gas in de laatste fase en ik heb echt absoluut geen last van hongergevoel. Met carbs wel.

Lyle McDonald heeft er een heel boek aan gewijd, maar dat is wel de kern. Ik doe het niet voor de langetermijn, dat kan overigens wel. Een beetje extra gas in de laatste fase en ik heb echt absoluut geen last van hongergevoel. Met carbs wel.

PSMF kan heel chill zijn! Als ik carbs eet ervaar ik ook meer honger dan dat ik ervaar op een PSMF dag.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven