MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

De puber mocht kiezen...
20200726_183547.jpg

Doet ie goed

Hahahaha, de piri-piri. Heb nog hete sausen staan thuis. En een bak Hertog light.
Als je voor amper kcal wil gaan en iets pittigs, piri piri-saus van Lidl tijdens Mexicaanse weken of Tabasco hot.
Als je lekkere 'cheat'-saus wilt, Sweet Baby Ray-sauzen, de VS is de bom.:)

Voedingswaarde berekenen van griesmeel is lastig blijkt. Iemand die hier antwoord op weet, of ik kijk weer niet verder dan mijn neus lang is.

Het pak bevat 500 gram van 500 porties á 100 gram. Bij bereiding gebruiken zij 75 gram op 1l melk. De voedingswaarden per 100 gram griesmeel is gelijk aan de voedingswaarde van 1 portie á 100 gram.

Ik ben het spoor bijster.

1595764575536.png

1595764593556.png
Dit staat op de AH site:

Screenshot_20200727-100308_Albert Heijn.jpg

Ik heb al gezegd tegen @Onit dat hij niet moet kijken naar de bereidingswijze op het pak. Gewoon het gewenste aantal griesmeel + aantal melk optellen qua macro's en niet te moeilijk denken :P

Ik heb al gezegd tegen @Onit dat hij niet moet kijken naar de bereidingswijze op het pak. Gewoon het gewenste aantal griesmeel + aantal melk optellen qua macro's en niet te moeilijk denken :P
Mee eens, geldt voor al dat soort spul. Anders was ik al lang dood. 40 gram havermout een normale portie hahahahahhaa

• Haha
Waarderingen: Saus
Die 75 gram suiker is ook te ziek voor woorden lol uwotmate?

Whey voegt ook zoetstof toe, is heel goed te doen :P

Thanks! Dan is inderdaad de voedingswaarde onbereid per 100 gram gegeven.

Het ging mij niet op de bereidingswijze, maar om de voedingswaarde per 100 gram onbereid, haha. Porties kijk ik ook nooit naar, ik gebruik wat ik nodig heb.

Ik hou idd gewoon deze voedingswaarde aan

Bijlagen

• 20200727_104355.jpg
    20200727_104355.jpg
    96,5 KB · Weergaven: 63
Iemand eevaring met griesmeel + water of amandelmelk ipv melk?

(Ik bedoel meer of het dan ook een prima pap structuur krijgt). Smaak zal minder zijn dat begrijp ik

Sommige mensen willen altijd meer. Is niet altijd beter. Dat pannenkoeken recept van gisteren was goed. Dan hoeft er niet meer Psyllium en water bij in de hoop nóg meer te kunnen bakken. Verneukt. Maar wel te eten. Weer iets geleerd. 🤔 oké, niet
20200727_103551.jpg

Terug
Naar boven