XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Geen geslaagde combi
20200803_170941.jpg

Ja idd. Op papier leek het zo lekker :p

Zelf gebruik ik ipv hoh een kilo rundergehakt (géén mager oid) en 250 gram gerookt spek, ook gebruik ik gewoon het hele pak gezeefde tomaat als het zo uitkomt, of ik maak met de rest een makkelijk soepje en met de boullion neem ik gewoon een halve liter, da's een halve tablet, desnoods iets langer met de deksel eraf om te reduceren.

Ook een aanrader:
Hier gebruik ik gewone ui met bleekselderij en wortel ipv rode uien en geen selderijzout. Riblappen niet te mager of te dun nemen.

Zelf gebruik ik ipv hoh een kilo rundergehakt (géén mager oid) en 250 gram gerookt spek, ook gebruik ik gewoon het hele pak gezeefde tomaat als het zo uitkomt, of ik maak met de rest een makkelijk soepje en met de boullion neem ik gewoon een halve liter, da's een halve tablet, desnoods iets langer met de deksel eraf om te reduceren.
Bedankt maar klinkt als veel werk. :(

Bedankt maar klinkt als veel werk. :(
Als je het vaker doet is het juist heel weinig werk (je kookt veel porties tegelijkertijd), maar het kost vooral tijd: het moet lang garen.

Daar hoef je zelf niets voor te doen, alleen in de buurt blijven en af en toe even in de pan kijken.

Als je het vaker doet is het juist heel weinig werk (je kookt veel porties tegelijkertijd), maar het kost vooral tijd: het moet lang garen.

Daar hoef je zelf niets voor te doen, alleen in de buurt blijven en af en toe even in de pan kijken.
Ik hou het wel bij pasta rijst kip wokgroenten staat het binnen 15min op tafel:)

Zo doe ik t ook altijd. Is juist ideaal @DeeJay1 , in de pan fl*kkeren en laat maar sudderen

Beetje 1000 island dressing erover and you're set

ik ben een oermens. Niks geen saus, gewoon zo gortdroog naar binnen werken. M’n XXL light saus is op :(

Was dat maar! Ik zit op 1500-1600 kcals per dag dus dat is echt passen en meten.

:D En een blikje cola zero maar meer als dit is het echt niet.

Terug
Naar boven