ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja idd. Op papier leek het zo lekkertagliatelle kun je niet met alles combineren (weet niet of je dat specifiek ook bedoelde)

Can't go wrong met airfryer hamburgerstagliatelle kun je niet met alles combineren (weet niet of je dat specifiek ook bedoelde)

Bedankt maar klinkt als veel werk.Tagliatelle With Bolognese Recipe
This is the real thing. The genuine ragù, as it is made in Bologna, is a mouthwatering meat sauce that includes different types of mince, including pork and beef, slowly cooked in a tomato and vegetable sauce. In Italy, this sauce is only ever served with broad, flat pasta such as tagliatelle or...www.ginodacampo.com
Zelf gebruik ik ipv hoh een kilo rundergehakt (géén mager oid) en 250 gram gerookt spek, ook gebruik ik gewoon het hele pak gezeefde tomaat als het zo uitkomt, of ik maak met de rest een makkelijk soepje en met de boullion neem ik gewoon een halve liter, da's een halve tablet, desnoods iets langer met de deksel eraf om te reduceren.

Als je het vaker doet is het juist heel weinig werk (je kookt veel porties tegelijkertijd), maar het kost vooral tijd: het moet lang garen.
Ik hou het wel bij pasta rijst kip wokgroenten staat het binnen 15min op tafelAls je het vaker doet is het juist heel weinig werk (je kookt veel porties tegelijkertijd), maar het kost vooral tijd: het moet lang garen.
Daar hoef je zelf niets voor te doen, alleen in de buurt blijven en af en toe even in de pan kijken.

Toch vind ik t er erg goed uit zien🤤
Zo doe ik t ook altijd. Is juist ideaal @DeeJay1 , in de pan fl*kkeren en laat maar sudderenAls je het vaker doet is het juist heel weinig werk (je kookt veel porties tegelijkertijd), maar het kost vooral tijd: het moet lang garen.
Daar hoef je zelf niets voor te doen, alleen in de buurt blijven en af en toe even in de pan kijken.
Oke zal het binnenkort wel proberenZo doe ik t ook altijd. Is juist ideaal @DeeJay1 , in de pan fl*kkeren en laat maar sudderen

Beetje 1000 island dressing erover and you're set
De rest had je al op?
2x opscheppen

En een blikje cola zero maar meer als dit is het echt niet.Kale rijst?Keuze van dochterlief (die is fan van tartaar en rijst).![]()