Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ovengeroosterde pompoen, pasta en zalm. :)

20200803_200721.jpg

Iemand recent de kwark van Lidl (Milbona) gehad? Heb het idee dat het van textuur verandert is. Was voorheen vrij zacht en waterig, nu lijkt het wel op dikke franse kwark van de Jumbo. Of ik had gewoon een gare batch.

Iemand recent de kwark van Lidl (Milbona) gehad? Heb het idee dat het van textuur verandert is. Was voorheen vrij zacht en waterig, nu lijkt het wel op dikke franse kwark van de Jumbo. Of ik had gewoon een gare batch.
Als dat zo is kan ik daar mijn kwark weer halen haha. Ik haalde m juist bij Aldi omdat ik die van Lidl te waterig vind ;) Dus nee. En dit antwoord is dan ook onzinnig.

@hoxyz dat scheelt de laatste tijd daar heel erg. Heb nu ook kwark met een dikke textuur, kan goed dat die volgende week weer waterig is.

Hmmm heb een bakkie staan voor morgen, zal je morgen laten weten of ik het ook merk!

Terug
Naar boven