XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_20200812_115345.jpg

Wat is nassen? Iets als in de zin van eten?

Heb er ketchup door. smaakt ook als ketchup. Maar de structuur is wel flubberig en niet aan te raden.
Klopt, of het te eten is. Oke, dan zie ik het als een afrader ;) De woorden 'vult goed' trokken me aan hahaha. Wellicht met kokos, toffee of cheesecakesmaak nog wel te doen..hmmm. nu ben ik toch gelokt

Klopt, of het te eten is. Oke, dan zie ik het als een afrader ;) De woorden 'vult goed' trokken me aan hahaha. Wellicht met kokos, toffee of cheesecakesmaak nog wel te doen..hmmm. nu ben ik toch gelokt

Of gewoon pindakaas erdoor. Want zoals we (bijna) allemaal weten: met pindakaas smaakt alles beter!

Wat een lekkers allemaal. Iemand een tip voor een eerste cheat na contest. Geen asperges en koolvis en eieren aub. Ga denk ik Indiase curry afhalen, maar iets qua gebak/taart/ van de bakker?

Wat een lekkers allemaal. Iemand een tip voor een eerste cheat na contest. Geen asperges en koolvis en eieren aub. Ga denk ik Indiase curry afhalen, maar iets qua gebak/taart/ van de bakker?

Gewoon kopen wat je zelf lekker vindt!
Zelf zou ik kiezen voor iets met praliné crunch en chocolade denk ik. Of een cake gemaakt met roomboter en omhuld met chocolade. Frangipane of iets met appel gaat er ook wel in. Nouja, het is taart/gebak, dat smaakt gewoon altijd :roflol:.

Terug
Naar boven