- Waardering
- 8.521
Pit erin laten en eventueel wat citroensap over de avocadoWeet iemand hoe je een deel van een avocado kan bewaren als je die niet opeet maar de volgende dag pas?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pit erin laten en eventueel wat citroensap over de avocadoWeet iemand hoe je een deel van een avocado kan bewaren als je die niet opeet maar de volgende dag pas?
Thanks thanksPit erin laten en eventueel wat citroensap over de avocado
Citroensap,zeker vers helpt wel even. Die pit heb ik Zelf nooit geprobeerd maar schijnt ook te werken.
Xxl light saus teriyaki inderdaad
Werk perfect met wat citroensap en pit erin.Citroensap,zeker vers helpt wel even. Die pit heb ik Zelf nooit geprobeerd maar schijnt ook te werken.
Augurk = groente

Nja oke maar dat is zo weinig
Groente = groente
ook al is het maar weinig... je kan in ieder geval niet zeggen "geen groenten" 
Heb ze niet opgegetenGroente = groenteook al is het maar weinig... je kan in ieder geval niet zeggen "geen groenten"
![]()

Je lijkt onze vroegere hond wel.. die kreeg ook zijn ete gemengd met spercibonen (ivm dieet)... hij pikt ede spercibonen eruit en drappeerde die om zijn bak en vrat de rest op

Noem jij mij nu gewoon wen hond?Je lijkt onze vroegere hond wel.. die kreeg ook zijn ete gemengd met spercibonen (ivm dieet)... hij pikt ede spercibonen eruit en drappeerde die om zijn bak en vrat de rest op
btw... was een hele lieve hond hoor![]()