- Waardering
- 2.440
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 30%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat proef je nou?

ja idd, de groeten van Hak zitten eronder

Volgens mij ben je wat "uitgehongerd" ? haha Nu weer "aansterken"Indiaas. (Rogan Josh, Cheese naan, iets met garnalen, Ras Malai, Salted Lassi)
![]()

Sperziebonen en kip met veel xxl light saus teriyaki
Sperziebonen en kip met veel xxl light saus teriyaki

Viel mee, vergeet niet dat ik vanaf vrijdag aan het laden was en vanochtend een lading pannenkoeken, stroop , apekoppen, chocola en muffin had gegeten. Vooral dorst, maar viel ook nog wel mee. Stiekem best trek toch. Dat laden blijft apart, na de depletion voelt het al alsof je mag cheaten op 2 days out.Volgens mij ben je wat "uitgehongerd" ? haha Nu weer "aansterken"![]()
Zo voelt het ook, net of er geen rem op zit, dat hongegevoel blijft, 1 uur later heb je weer honger, dat zijn zo van die signalen van je lichaam dat er te weinig voeding binnenkomt.Ik denk dat ik na de depletion gewoon echt leeg was.

Volgens mij schreef bb dat het wel meeviel gisteren?Zo voelt het ook, net of er geen rem op zit, dat hongegevoel blijft, 1 uur later heb je weer honger, dat zijn zo van die signalen van je lichaam dat er te weinig voeding binnenkomt.
ik kijk uit naar je foto's. Prima prestatie, je hebt het maar mooi geflikt!!![]()