- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Zoveel mensen die ansjovis zo uit het blik wegdrukken ken ik niet....

Als ik kook en er moet ansjovis in, dan zijn er altijd wel een paar die de pan niet halen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoveel mensen die ansjovis zo uit het blik wegdrukken ken ik niet....

Strikvraag, waar is de ansjovis?
Nergens gelukkig! Ik gebruik dat alleen in mijn Caesar salad dressing. Meneer Bubs eet ze er nog puur bij, maar dat is niet aan mij besteed
.Pure horror.Un croissant avec vieux fromage et confiture extra de cassis, s'il vous plaît.
![]()
Wat heeft meneer Bubs toch een goede smaak en wat vullen jullie elkaar mooi aan!Nergens gelukkig! Ik gebruik dat alleen in mijn Caesar salad dressing. Meneer Bubs eet ze er nog puur bij, maar dat is niet aan mij besteed.
Toetje #2 pizza maar voor de helft opgegeten. Morgen pizza als pre workout meal?![]()

Waarmee?Sorry laatste keer dat het gevraagd wordt, wat was jou verhouding ook alweer?![]()
Een goede pizza met olijven, kappertjes en ansjovis (geen kaas)... zo lekker.. maar man... zet maar een fles water naast je bedAls je kaas en vis combineert in de Italiaanse keuken sterft er een nonna.

Wat dan? Kaas en jam, mmm!
Altijd goed pizza pwoToetje #2 pizza maar voor de helft opgegeten. Morgen pizza als pre workout meal?![]()

Eens. Het is me gewoon te sterk van smaak. Niet eens vies, maar proef verder niets anders meer.Nergens gelukkig! Ik gebruik dat alleen in mijn Caesar salad dressing. Meneer Bubs eet ze er nog puur bij, maar dat is niet aan mij besteed.
verhouding van die fluff (ingrediënten
)Ooo heb nu 400ml melk 200ml water scoopie whey en guar gum eetlepel ofzo.Met je schoonmoeder! Nee grapjeverhouding van die fluff (ingrediënten
)
Inderdaad kaas en jam op een croissant.
Kaas op een croissantInderdaad kaas en jam op een croissant.
Wat heeft die croissant je ooit misdaan!

Mee eens. Of brie met walnoten en honing. Ook goedemorgen 🤣