- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Ik hou het bij kaas, ben eenkennig.Mee eens. Of brie met walnoten en honing. Ook goedemorgen 🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hou het bij kaas, ben eenkennig.Mee eens. Of brie met walnoten en honing. Ook goedemorgen 🤣
Een gewone croissant zeg ik ook geen nee tegenEen goede croissant verdient het niet om zo verkracht te worden. Stelletje Voedselbarbaren.
Precies zoals ik verwacht van Domino's - bijna geen vlees op je pizza

Ja maar wel lekkerPrecies zoals ik verwacht van Domino's - bijna geen vlees op je pizza![]()
het is maar net welke vestiging het is en wie er werkt.Precies zoals ik verwacht van Domino's - bijna geen vlees op je pizza![]()
Of gewoon even meldenhet is maar net welke vestiging het is en wie er werkt.
als je 5x per week besteld dan zie je zelfs al grote verschillen in pizza's.
helaas niet voor mijzelf maar op het werk.
. Met een shoarma/kebab pizza is het wel irritant als er weinig vlees op zit.ik heb wel eens extra toppings op gedaan als keuze.Of gewoon even melden. Met een shoarma/kebab pizza is het wel irritant als er weinig vlees op zit.
Was het serieus dat je maar een helft op kon van deze? Ik wil jouw verzadiging.. hahaha
Welkom op het forum.Was het serieus dat je maar een helft op kon van deze? Ik wil jouw verzadiging.. hahaha

. Maar die tijden zijn even voorbij.
dikke poes. family pizza is easy life!Welkom op het forum.
Ben begin deze maand iets wat serieuzer met het sporten/voeding.
Ik kon gisteren wel meer op maar op de helft voelde ik mij wel al redelijk vol.Dat zien wij ja met die pizza
Heb er dus voor gekozen om een dikke bak "toetje" te maken nog geen 200kcal wat ervoor zorgde dat ik gewoon goed vol zat.
Nog niet zo heel lang geleden heb ik een xxl familie pizza op een slice na opgegeten. Maar die tijden zijn even voorbij.
Vanochtend ook laagste weight in @Steks don't hate me dus gaat mooi zo![]()
Ja mooi voor jou
Contradictio in terminis.
Griekse yoghurt met een schep night protein , 3 appels, cacao poeder en kaneelWat is dat toetje? Wij willen meer toetjes recepten.
Wat zei je?