ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ja was nog ff bij je moedergaat ie 20 min nadat ie reageert nog een dislikeje gooien![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja was nog ff bij je moedergaat ie 20 min nadat ie reageert nog een dislikeje gooien![]()
koekenbakker

En het eerste glas wijn zat er ook al in zo te zien.En het avondeten: pappardelle in een tomatensaus met kip, chorizo en lente-ui. Topped it off met mozzarella, parmigianno en basilicum.
![]()

En het eerste glas wijn zat er ook al in zo te zien.![]()
En het eerste glas wijn zat er ook al in zo te zien.![]()
Of gewoon niet willen wachten met eten

Trappist heeft altijd een streepje voor, maar dan heb je er nog 2.

Proost. Ben zelf niet zo'n IPA-fan, maar 't IJ is goed. De Molen is zo'n beetje de beste Nederlander brouwerij van afgelopen decennium, maar ben niet van alles fan. Ouderwetse Belgische trappisten genieten mijn voorkeur.Trappist heeft altijd een streepje voor, maar dan heb je er nog 2.
Welke van de drie je ook kiest (ik weet niet of ik de bovenste gehad heb), geniet ervan!
Een welverdiende smaakt nog beter.
Proost @BB_ met een IPA van Brouwerij 't IJ, één van de weinige goede dingen die uit Amsterdam komen.![]()
doe joe spiek Duts??7 days a week, 52 weeks a year, it's like Groundhog Day
Breakfast:
10 egg whites/3 egg yolks scrambled with some mixed herbs
150gr. oats with 5gr. of ceylon cinnamon in hot water
cup of coffee with a littlebit of milk.![]()

Naturlich, ich bin ein Niederlander, aber ich lebe in England, und kann mir nicht wirklich helfen.

Naturlich, ich bin ein Niederlander, aber ich lebe in England, und kann mir nicht wirklich helfen.
Sommige Engelsen zijn echt dom, wanneer ik ze vertel dat ik Dutch spreek zeggen ze, ah you are from Deutschland.
Nederland is toch de hoofdstad van Amsterdam?Naturlich, ich bin ein Niederlander, aber ich lebe in England, und kann mir nicht wirklich helfen.
Sommige Engelsen zijn echt dom, wanneer ik ze vertel dat ik Dutch spreek zeggen ze, ah you are from Deutschland.
Holland is the capital of Hollanda