XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_20200823_122750_011.jpg

Zal altijd mijn accent behouden al spreek ik vloeiend Engels. Krijg ook voortdurend vragen zoals: Are you Scandinavian, are you Welsh, are you South African?
Engelsen beweren lui te zijn als het aankomt op het spreken van een andere taal. Nou lui zijn ze wel maar wat betreft een andere taal hebben ze gewoon geluk dat Engels de wereldtaal is en dat ze in principe overal wel verstaanbaar zijn.
Tenzij je naar Azi"e gaat. Engelstaligen, Amerikanen al helemaal, hebben nog steeds het idee dat zij de wereld domineren, in ieder geval op het gebied van taal.

Het lui zijn als het aankomt op het spreken van een andere taal geldt voor heeeeeel veel grotere landen. Kijk naar Russen, Fransen, Italianen, Spaanstaligen, Chinezen etc. etc.
Hier in West-Europa wordt het wel steeds beter aangezien er meer en meer Engels op school gedoceerd wordt.

Mijn lichaam zal wel eiwitten nodig zijn op rustdag... eten op gevoel..ik was in de veronderstelling nog geen ei gehad te hebben vandaag, zoveel zin in! Voor t gemak was ik die 3 gebakken eieren bij de lunch blijkbaar vergeten 🤣🤣
Snack a jacks kaassmaak met zuivelspread en ja hoor...ei😅🙈
20200823_153925.jpg

Mijn lichaam zal wel eiwitten nodig zijn op rustdag... eten op gevoel..ik was in de veronderstelling nog geen ei gehad te hebben vandaag, zoveel zin in! Voor t gemak was ik die 3 gebakken eieren bij de lunch blijkbaar vergeten 🤣🤣
Snack a jacks kaassmaak met zuivelspread en ja hoor...ei😅🙈
20200823_153925.jpg
n ei MOET ELKE DAG!! voor mij dus 6/dg ( ik ben blei met een ij)

Ik ook!! Zonder ei niet blij. Voor mij vaak tussen de 1 en 4 p/d. Net hoe t uitkomt. Gebruik ook vaak ei eiwit door mn ontbijt, telt dat ook?🤣
smorgens n bakkie met chocolade whey jammie!! (geen ei maar wel whey eiwit)

Post Workout Meal:
150gr. Chicken Breast
126gr. Long Grain Rice
75gr. Mushrooms
8gr. Chilli Powder
Very very spicy, no fat and no fibre.
20200823_161148.jpg

A5CD5325-FC38-4C8E-9BEC-BB65566E3F9D.jpeg

Mealprep spaghetti met home made sambal, ijsbergsla met wat augurk, komkommer, ei en 1kcal per serving action saus als dressing. Tevens een kopje bouillon om het eten weg te spoelen. Eet smakelijk allemaal!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven