Aline
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7.592
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tenzij je naar Azi"e gaat. Engelstaligen, Amerikanen al helemaal, hebben nog steeds het idee dat zij de wereld domineren, in ieder geval op het gebied van taal.Zal altijd mijn accent behouden al spreek ik vloeiend Engels. Krijg ook voortdurend vragen zoals: Are you Scandinavian, are you Welsh, are you South African?
Engelsen beweren lui te zijn als het aankomt op het spreken van een andere taal. Nou lui zijn ze wel maar wat betreft een andere taal hebben ze gewoon geluk dat Engels de wereldtaal is en dat ze in principe overal wel verstaanbaar zijn.
n ei MOET ELKE DAG!! voor mij dus 6/dg ( ik ben blei met een ij)Mijn lichaam zal wel eiwitten nodig zijn op rustdag... eten op gevoel..ik was in de veronderstelling nog geen ei gehad te hebben vandaag, zoveel zin in! Voor t gemak was ik die 3 gebakken eieren bij de lunch blijkbaar vergeten 🤣🤣
Snack a jacks kaassmaak met zuivelspread en ja hoor...ei😅🙈
![]()
Ik ook!! Zonder ei niet blij. Voor mij vaak tussen de 1 en 4 p/d. Net hoe t uitkomt. Gebruik ook vaak ei eiwit door mn ontbijt, telt dat ook?🤣n ei MOET ELKE DAG!! voor mij dus 6/dg ( ik ben blei met een ij)
smorgens n bakkie met chocolade whey jammie!! (geen ei maar wel whey eiwit)Ik ook!! Zonder ei niet blij. Voor mij vaak tussen de 1 en 4 p/d. Net hoe t uitkomt. Gebruik ook vaak ei eiwit door mn ontbijt, telt dat ook?🤣
Daar dus een maandje weg blijven

Coleslaw is heerlijk, dat houd je wel volColeslaw mengeling met een pikante schnitzel erdoor
(dit houd ik geen weken vol)
![]()
Het was wel goed te eten maar het vult voor geen meter