Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
Ik dacht dat het niet gekker kon

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Succes en veel plezier vanavond!Sinds gisteravond aan het loaden voor foto’s vanavond, dalijk alleen nog wat rijstwafels met pindakaas
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pad Thai
Met garnalen, pinda's en de hele reutemeteut
![]()
![]()
![]()

Hahahaha dankje. Wel mét pinda'sDit ziet er een stuk smakelijker uit dan al die gekke pindakaas creaties van jullie![]()

Pad Thai
Met garnalen, pinda's en de hele reutemeteut
![]()
![]()
![]()

Heel lekker, smaakt naar normale chocolade pudding (of vla zoals ze in NL zeggen)
Wow, machtige doberman pincher

Thnx, is m’n kameraadje

Awww, ben gek op chihuahua's

Haha, ik ook, kijken mensen altijd raar van op

Wat is zijn/haar naam? Wodan of Zoltar?

Dobby
, m’n vorige vriendin had haar Kiara genoemd en dat kon m’n huidige niet echt aanhoren (jaloers
het was even een strijd tussen hun 2 :0 ) dus toen heeft m’n huidige haar omgedoopt tot dobby, past ook wel beterJa vind ik ook, tis tenslotte een kleine dobbyman.Dobby, m’n vorige vriendin had haar Kiara genoemd en dat kon m’n huidige niet echt aanhoren (jaloers
het was even een strijd tussen hun 2 :0 ) dus toen heeft m’n huidige haar omgedoopt tot dobby, past ook wel beter
Nu mag ik opeens wel preppen he?!🤣🤣Heerlijk! Doet mij denken aan mijn reis door Thailand. Elke dag Pad Thai gegeten.
Als je op de meet komt, dan mag je gerust een Pad Thai meenemen.![]()