- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik nu van huis vertrek zie ik je morgen bij de lunch..oke?🤣Nu had ik zin in tortilla's... Twee stuks vandaag en twee voor de lunch morgen.
![]()
Als ik nu van huis vertrek zie ik je morgen bij de lunch..oke?🤣
Ben onderwegHüttenkase ontbijtpudding met granola en geroosterde kokossnippers![]()

Tot zo!
Kunnen jullie elkaar gewoon eens in het echt ontmoeten en kijken of het klikt. Bedankt namens dbb
DitKunnen jullie elkaar gewoon eens in het echt ontmoeten en kijken of het klikt. Bedankt namens dbb

Maar @Aline is onderweg naar hier voor de lunch...
Ik laat er weer een dubbele agenda op na, zucht 😅🤣
@Japio dit is eerder na een fles wijn genomen. En dat zo vroeg op de dag!
Je bent mij net voor!@Japio dit is eerder na een fles wijn genomen. En dat zo vroeg op de dag!

Wine is fine, independent of time

Jij had toch 1500 kcals ''speling'' voor dit diner?Gisteravond een etentje met collega's. Vooraf een pita pulled chicken en als hoofdgerecht een tournedos van 200gr met asperges en zoete aardappel friet.
Vond t jammer dat er maar 2 zielige asperges bij zaten, maargoed, de rest was top notch![]()
De pita pulled chicken telt ook mee en de zoete aardappelfrites waren behoorlijk gefrituurdJij had toch 1500 kcals ''speling'' voor dit diner?
Die zitten daar niet in. Je mag dus vandaag nog een pint Ben&Jerry's!