AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

20200830_175514.jpg
Ga je vissen?

Oke, had dus bedacht brood mee te nemen naar mn stage morgen, want dat is makkelijk eten.

Het idee is goed, uitvoering minder. Dit wordt prieken morgen.

1598813673904.jpeg

En nog iets wonderbaarlijks opgemerkt. Zelfde merk potjes, zelfde inhoud. Het ene potje bij de Turkse supermarkt vandaan en de andere bij de AH. De ene bevat 83 kcal en de andere 24 kcal. Dit laat precies zien dat labels niet altijd kloppen.

500

Gnocchi, saus, groenten , rundergehakt, kruiden, kaas, olijven, kappertjes, wijn etc.
IMG_20200830_211356.jpg

Was babi pangang in sate. Vind persoonlijk satésaus van een snackbar lekkerder tbh.

Anders had ik toch niet nog steeds honger. :thinking: alhoewel de rijst niet, geen zin om droge rijst weg te harken. En dat scheelt me weer rijst preppen komende week.

Heus heb je dat allemaal soldaat gemaakt! Haha

Goeie 2k cals

Je moet op de kcals letten als je op +6500kcal zit natuurlijk :dunno: :trollface:
ik zou het niet oveleven ....upfff :D
kzit nog niet aan de helft maar goed jij heb ook een heel ander leven ...met respect hoor!!
je energiebehoefte is ook een stuk hoger ...true!!

Gnocchi moet je bakken man, in de pan! Koken wordt het zo zompig imo :o
Ik.heb de instructies van de verpakking opgevolgd, maar bedankt voor je tip. Overigens zal de pasta toch wellicht vocht op moeten nemen? Of hoeft dat niet aangezien het van aardappels en aardappelmeel ? Ik denk dat je wel gelijk hebt, ik zal het volgende keer (op)bakken of eerst koken dan bakken, het is wat zompig. Ik eet dit bijna nooit.

Ik.heb de instructies van de verpakking opgevolgd, maar bedankt voor je tip. Overigens zal de pasta toch wellicht vocht op moeten nemen? Of hoeft dat niet aangezien het van aardappels en aardappelmeel ? Ik denk dat je wel gelijk hebt, ik zal het volgende keer (op)bakken of eerst koken dan bakken, het is wat zompig. Ik eet dit bijna nooit.
Gewoon heel kort koken en afgieten.
Dit doe je vlak voor het serveren.
Dat de textuur anders is hoort zo.

Ik kook altijd eerst, dan even afspoelen met koud water (zetmeel er af dan wordt t minder plakkerig) en dan bakken.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven