Ciron
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 860
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 12%
wat voor bodem is het?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat voor bodem is het?
ik had de naturel versie vandaag , ook lekkerWow, zo lekker dit, mijn nieuwe favo kwark.
Die choco smaak is echt goed![]()
ja domme vraag ook. Ideaal, winwinAnders had ik toch niet nog steeds honger.alhoewel de rijst niet, geen zin om droge rijst weg te harken. En dat scheelt me weer rijst preppen komende week.
Tarwebloem, een 'gewone' dus
Was babi pangang in sate. Vind persoonlijk satésaus van een snackbar lekkerder tbh.

Oh joh, ben je niet bang om dik te worden van al die koolhydraten?
Hooguit een dikke kop te krijgen net als van brood. 🤣🤣🤣Oh joh, ben je niet bang om dik te worden van al die koolhydraten?
![]()
en zout , had ook taco mundo besteld ..heb ik zo weggegooid..bahHooguit een dikke kop te krijgen net als van brood. 🤣🤣🤣
Weet je wat erg is? Moest eerst googlen omdat ik geen idee had van wat Taco mundo is😅en zout , had ook taco mundo besteld ..heb ik zo weggegooid..bah
.
)Zout = goud. Als je maar weet hoe je het gebruikt.en zout , had ook taco mundo besteld ..heb ik zo weggegooid..bah

Wees blij want je mist niks , zelf koken blijft toch vaak het beste.Weet je wat erg is? Moest eerst googlen omdat ik geen idee had van wat Taco mundo is😅
Lunch prep voor morgen: quesadillas met chili kip.
![]()
![]()
En de cake/taart ziet er zo uit vanbinnen:
![]()

Vind ik ook altijd. Laatst voor t eerst in mn leven iets besteld bij thuisbezorgd...zo zonde van mn geld. Nog nooit zo'n anticlimax beleeft. Niet te eten. En als ik t zelf beter kan mogen ze t houden 🤣Wees blij want je mist niks , zelf koken blijft toch vaak het beste.
Wat had je besteld ?Vind ik ook altijd. Laatst voor t eerst in mn leven iets besteld bij thuisbezorgd...zo zonde van mn geld. Nog nooit zo'n anticlimax beleeft. Niet te eten. En als ik t zelf beter kan mogen ze t houden 🤣