Aline
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7.592
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 64kg
Mijn favoriet!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn favoriet!
Oh ik bedoel meer het afsnijden van de kroontjes en staartjes. Misschien gewoon de Indische manier. Blancheren imho alleen als je het rauw gaat gebruiken, door een warm gerecht maakt het echt niets uit.Hoe zie jij dat nu weer zo snel, hahaha. Ik weet t, officieel even schoonmaken en koken ivm bacteriën..living on the edge, ik moet een keer ziek worden voor ik geen rauw vlees, eieren, taugé etc etc meer eet vrees ik..🙈
O, nooit van gehoord! Wat leuk om te lezen! Die vind ik juist t lekkerst haha.Oh ik bedoel meer het afsnijden van de kroontjes en staartjes. Misschien gewoon de Indische manier. Blancheren imho alleen als je het rauw gaat gebruiken, door een warm gerecht maakt het echt niets uit.

Magioni 😍😍 ik weet t zeker...we hebben dezelfde smaak 😂
Yes! De courgettebodem is dit. En wij hebben zeker voor een groot deel dezelfde smaak haha.Magioni 😍😍 ik weet t zeker...we hebben dezelfde smaak 😂
Godver, ik moest echt hard lachen. Ik zeg ook friet trouwens. Ik ben verduidelijkt. Ik ben geboren in patat gebied. Ik corrigeer mijn moeder altijd.
Zo hoort het ook!Godver, ik moest echt hard lachen. Ik zeg ook friet trouwens. Ik ben verduidelijkt. Ik ben geboren in patat gebied. Ik corrigeer mijn moeder altijd.
Verzuidelijkt *
Die vind ik niet zo, bloemkool is favoriet!🙃Yes! De courgettebodem is dit. En wij hebben zeker voor een groot deel dezelfde smaak haha.
Dat kan geen toeval zijn 😂 toeval bestaat niet..Magioni 😍😍 ik weet t zeker...we hebben dezelfde smaak 😂