Aline
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7.592
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
meal number four 😂
Noem je me nu gewoon een vreetzak ?!

high energy level

voor het slapen alles opeten ja!! het moet op want morgen is het niet meer lekkerFluff..eindelijk gelukt!! .188gr frambozen, 33gr chocolade caseine, water en een keer veel geduld met mixen. Begreep nooit dat mensen zeggen dat ze vol zitten na een halve bak. nu wel. Zelfs bij mij is dat dus mogelijk 😂🙈![]()
![]()
Gestaakt

Oke, doe ik (sws, #nowaste, lekker voor bij de koffie)voor het slapen alles opeten ja!! het moet op want morgen is het niet meer lekker
ps is het al herfst daar? Hier in de pantaloné kortado 🌞🌞🌞![]()

Proberen waard, klinkt erg goed. Heb nog een kg zak staan van Binky's protein dus die is als eerste aan de beurt. Dank voor de tip!Ik vind Night Protein van @XXL Nutrition de beste caseïne en heerlijk dik. Met vezels (psyllium husk, met water , even in de koelkast) nog meer volume en dikker. Ideaal voor verzadiging. Dat door de kwark doen is echt top als pre-bed.
Fluff..eindelijk gelukt!! .188gr frambozen, 33gr chocolade caseine, water en een keer veel geduld met mixen. Begreep nooit dat mensen zeggen dat ze vol zitten na een halve bak. nu wel. Zelfs bij mij is dat dus mogelijk 😂🙈![]()
![]()
Gestaakt