- Waardering
- 14.131
Zelfde maaltijd begin in elke dag mee.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfde maaltijd begin in elke dag mee.

Chronische darmziekte, ik mag eigenlijk ook geen melk nuttigen maar dat begrens ik tot 1 keer per week. Shoarma, döner en al het andere zorgen ervoor dat ik niet van de pot af raak.
En ik voelde mij al schuldig over die matige Flurry van zaterdag.

Ik kan het hebben😏😌En ik voelde mij al schuldig over die matige Flurry van zaterdag.![]()
je moet het maar kunnen!! haha ziet er wel smakelijk uit....dus smakelijk!!Nu het me toch 1 x gelukt is ben ik fan 😂
100gr bevroren smoothiemix (papaya banaan spinazie en ananas) met 33gr caseïne aardbei en water . Fluff![]()

Nou, ik heb er een keer of wat op moeten oefenen.. En weet je wat t geheim is? Geduld😂😂 nu ben ik zelf een fluff..bakkie leegje moet het maar kunnen!! haha ziet er wel smakelijk uit....dus smakelijk!!![]()
Protip, gebruik kwark+melk ipv water. Dan is het echt ziek stevig en volumineus. 250 kcal = pijn in je buik van t volzittenNu het me toch 1 x gelukt is ben ik fan 😂
100gr bevroren smoothiemix (papaya banaan spinazie en ananas) met 33gr caseïne aardbei en water . Fluff![]()
Dank! Ga t eens als prebed nemen zoals @BB_ zondag als tip gaf, komt overeen met deze, lijkt me wel wat. Weet niet precies hoeveel kcal dit was, caseïne 120 + fruit, zal 230 zijn? In iedergeval t minimale wat ik mezelf als tussendoortje toedoe. Zit er langer vol van dan een eiwitreep iig😂Protip, gebruik kwark+melk ipv water. Dan is het echt ziek stevig en volumineus. 250 kcal = pijn in je buik van t volzitten
Werkt fluff maken ook met whey poeder i.p.v. caseïne poeder?
Protip, gebruik kwark+melk ipv water. Dan is het echt ziek stevig en volumineus. 250 kcal = pijn in je buik van t volzitten
Dank! Ga t eens als prebed nemen zoals @BB_ zondag als tip gaf, komt overeen met deze, lijkt me wel wat. Weet niet precies hoeveel kcal dit was, caseïne 120 + fruit, zal 230 zijn? In iedergeval t minimale wat ik mezelf als tussendoortje toedoe. Zit er langer vol van dan een eiwitreep iig😂
Werkt fluff maken ook met whey poeder i.p.v. caseïne poeder?

Ik houd t wel bij alleen kwark, dat is mij stevig zatProtip 2.0 gebruik kwark (of skyr) + xanthaangom + psylliumhusk vezels voor een nog stevigere en volumineuzere substantie. Buikkrampen gegarandeerd.

Ik vond dit al lekker..eerst jouw kwarktip en is de 2 koppige lintworm dan nog niet verzadigd is de xanthaangom of psyllium aan de beurt idd😂Ik houd t wel bij alleen kwark, dat is mij stevig zat![]()