ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond dit al lekker..eerst jouw kwarktip en is de 2 koppige lintworm dan nog niet verzadigd is de xanthaangom of psyllium aan de beurt idd😂
En de hond nu bulken zeker?
Die is hier niet.

Shit. Moet je t zelf nog van de vloer likken ook
Denk gewoon dat jij op de vloer ligt.

Same maar deze lui cutten al 20 jaar ofzo🤷🏻♂️Van 500gr kwark pre bed zit ik al goed gevult hoor voor een goede nachtrust
Ik ook van 300gr met een appel, 30 gr noten en rozijnen. Standaard prebed al een jaar of 5😂😂Van 500gr kwark pre bed zit ik al goed gevult hoor voor een goede nachtrust
Train ze!
Haha ik voel me niet aangesproken #teambulk
ja dat is het wel gewoon erop afgaan, en hoevaker hoe beter toch, het leukste is het proeven hahaNou, ik heb er een keer of wat op moeten oefenen.. En weet je wat t geheim is? Geduld😂😂 nu ben ik zelf een fluff..bakkie leeg

Precies dat! Iedere keer even anders.ja dat is het wel gewoon erop afgaan, en hoevaker hoe beter toch, het leukste is het proeven haha![]()
das een aardige berg in 5 jaarIk ook van 300gr met een appel, 30 gr noten en rozijnen. Standaard prebed al een jaar of 5😂😂