- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De strategie is vaak dat de smaak zo vlak is, of kan zijn, dat niemand het vies vindt, dus als je met een groep iets gaat eten of bestellen dat er niemand zegt dat hij of zij het echt niet lust.Domino's is echt heel erg amerikaans. En heeft weinig met italiaanse pizza te maken. Domino's is een soort brood met daarop wat tomaat en amerikaanse vulling. Een italiaanse pizza is echt heel anders. Met name heeft die een heel dunne bodem, met van die blazen omdat hij uit een heel hete oven komt. En een te dik belegde pizza wordt zompig en slap, dus daarom kun je beter een wat minder vulling gebruiken. Domino's krijgt met hun bandovens de pizza gewoon niet heet genoeg gebakken. Dus een beetje brood met tomaat.
Sowieso krijg je bijna overal slappe aftreksels. Domino's heeft heel goed nagedacht om net als McD zijn producten niet zo veel smaak te geven. Wel zout, vet, zoetig, beetje zuur van de tomaat en umami (hartig) maar echt smaak... niet te veel want dat lusten veel mensen niet. Dus lekker neutraal. Ik snap dat mensen houden van McD, maar ik vind het gebrek aan smaak echt zo niet lekker. Doe mij maar iets met veel meer smaak. Weet iemand uberhaupt hoe cheddarkaas echt smaakt?
Zo is het goed bulken!
Het is ook niet echt vies te noemen. Want wie vindt, vet, zout, zoetig, hartig nou echt vies? Ik vind het alleen suf en saai. Als ik honger heb eet ik het.De strategie is vaak dat de smaak zo vlak is, of kan zijn, dat niemand het vies vindt, dus als je met een groep iets gaat eten of bestellen dat er niemand zegt dat hij of zij het echt niet lust.
Doe mij dan maar ItaliansMadAtFood die je gewoon weigeren kaas te serveren bij een gerecht waar dat in hun keuken niet bij hoort (vis).
Die paar keer per jaar dat ik Amerikaanse pizza eet (bizar overigens dat ze een pizza bij Domino's onderscheidend "Italiaans" noemen), is het best te doen hoor, geen idee of dat New York of Domino's is
90% hé, geen 90gram
.+1Domino's is echt heel erg amerikaans. En heeft weinig met italiaanse pizza te maken. Domino's is een soort brood met daarop wat tomaat en amerikaanse vulling. Een italiaanse pizza is echt heel anders. Met name heeft die een heel dunne bodem, met van die blazen omdat hij uit een heel hete oven komt. En een te dik belegde pizza wordt zompig en slap, dus daarom kun je beter een wat minder vulling gebruiken. Domino's krijgt met hun bandovens de pizza gewoon niet heet genoeg gebakken. Dus een beetje brood met tomaat.
Sowieso krijg je bijna overal slappe aftreksels. Domino's heeft heel goed nagedacht om net als McD zijn producten niet zo veel smaak te geven. Wel zout, vet, zoetig, beetje zuur van de tomaat en umami (hartig) maar echt smaak... niet te veel want dat lusten veel mensen niet. Dus lekker neutraal. Ik snap dat mensen houden van McD, maar ik vind het gebrek aan smaak echt zo niet lekker. Doe mij maar iets met veel meer smaak. Weet iemand uberhaupt hoe cheddarkaas echt smaakt?
Ik heb een tijdje in italie gewoond en als je daar een tijdje zit dan kom je er achter dat pizza ook in italie niet overal top is, maar ovber het algemeen is pizza daar dun belegd en heel smaakvol. Ik ben ook voor altijd verpest, ook qua ander eten betreft. In italie is de kwaliteit in het algemeen gewoon veel hoger. Zie je al in Belgie trouwens. kijk maar eens wat @Bubs eet.

Ik heb 1x Domino's op en vond het niet te pruimen, NY nog niet aangedurfd. Het ziet er aardig uit, maar ben bang dat het zo tegenvalt.De strategie is vaak dat de smaak zo vlak is, of kan zijn, dat niemand het vies vindt, dus als je met een groep iets gaat eten of bestellen dat er niemand zegt dat hij of zij het echt niet lust.
Doe mij dan maar ItaliansMadAtFood die je gewoon weigeren kaas te serveren bij een gerecht waar dat in hun keuken niet bij hoort (vis).
Die paar keer per jaar dat ik Amerikaanse pizza eet (bizar overigens dat ze een pizza bij Domino's onderscheidend "Italiaans" noemen), is het best te doen hoor, geen idee of dat New York of Domino's is
Ik heb 1x Domino's op en vond het niet te pruimen, NY nog niet aangedurfd. Het ziet er aardig uit, maar ben bang dat het zo tegenvalt.
Precies de reden dat ik nooit bij die ketens bestel hahaIk heb 1x Domino's op en vond het niet te pruimen, NY nog niet aangedurfd. Het ziet er aardig uit, maar ben bang dat het zo tegenvalt.
Dat bedoel ik, het ziet er niet te verkeerd uit. Persoonlijk houd ik wel meer van een dunne bodem, beetje pittig en niet te vet.
Ik ben meer van de restaurantjes met grootmoeders keuken, daar waar de locals eten en niet de toeristen. Met liefde bereid en traditioneel..Precies de reden dat ik nooit bij die ketens bestel haha
Dat bedoel ik, het ziet er niet te veel uit. Persoonlijk houd ik wel meer van een dunne bodem, beetje pittig en niet te vet.
Niets aan toe te voegen verder hahaIk ben meer van de restaurantjes met grootmoeders keuken, daar waar de locals eten en niet de toeristen. Met liefde bereid en traditioneel..
Ik vertypte mij, telefoon is irritant typen.
Dat bedoel ik, het ziet er niet te verkeerd uit. Persoonlijk houd ik wel meer van een dunne bodem, beetje pittig en niet te vet.