XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_20201002_210355_837.jpg

Je zult je versteld staan hoeveel homo's kruidnoten per 25-50g eten.:emo:
Je moet toch gewoon doen wat binnen je macro's past . Omgekeerd zou je zo'n zak leegvreten ook als gebrek aan discipline kunnen zien , tenzij je een cheat hebt of het binnen je macro's past of je geen f**k heeft hierom, kan ook natuurlijk.

Edit: ook ben zo'n autist die het uit zelfbescherming niet in huis haalt (ook al kan ik tegenwoordig prima een handje nemen zonder mij te laten gaan, binges zijn kut:p).
Of gooi het op t werk in de snoeppot ofzo.

Laatst bewerkt:
Ik koop ze niet. Als
Ik eenmaal aan (vooral die met chocolade omhulde) kruidnoten begin dan vreet ik zo een zak leeg. Dus ik koop ze niet en als ze er wel zijn begin ik er niet aan. Neem heel
Braaf een zakje beef jerky ofzo. Of een bak kwark,of iets anders waarvan ik dan achteraf heel trots op mezelf ben.

Je moet toch gewoon doen wat binnen je macro's past . Omgekeerd zou je zo'n zak leegvreten ook als gebrek aan discipline kunnen zien , tenzij je een cheat hebt of het binnen je macro's past of je geen f**k heeft hierom, kan ook natuurlijk.

Edit: ook ben zo'n autist die het uit zelfbescherming niet in huis haalt (ook al kan ik tegenwoordig prima een handje nemen zonder mij te laten gaan, binges zijn kut:p).
Of gooi het op t werk in de snoeppot ofzo.
Ik doelde er meer op dat ik het gek van vind dat mensen voor zo'n lage hoeveelheid de moeite doen.

Terug
Naar boven