XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Zoete aardappelfriet, ovengroenten en wild zwijn-/hertenstoof.
IMG_20201008_221123.jpg
IMG_20201008_220251.jpg

Vraag. Worden overnight oats met yoghurt dikker als je daarvoor havermout i.p.v. havervlokken gebruikt?
Lijkt mij dat dat meer indikt? Iemand ooit het verschil getest?

Vraag. Worden overnight oats met yoghurt dikker als je daarvoor havermout i.p.v. havervlokken gebruikt?
Ik laat zowel Brinta, grove havermoutvlokken als fijne havermout even in water weken en opnemen. Dan merk je iets verschil, maar niet enorm. Met yoghurt nooit geprobeerd. In de cut voeg ik psyllium husk toe voor meer volume.

Dit zeker meer in na een nacht. Ik heb t wel met speltvlokken gedaan. Dat werd echt heel stevig.
Brinta wordt sowieso beton in yoghurt.

Havervlokken geven meer volume of in ieder geval meer bite. Havermout wordt al wat zachter en neemt minder vocht op. Instant oats nog minder dan beide.

Ik laat zowel Brinta, grove havermoutvlokken als fijne havermout even in water weken en opnemen. Dan merk je iets verschil, maar niet enorm. Met yoghurt nooit geprobeerd. In de cut voeg ik psyllium husk toe voor meer volume.

Dit zeker meer in na een nacht. Ik heb t wel met speltvlokken gedaan. Dat werd echt heel stevig.
Brinta wordt sowieso beton in yoghurt.

Havervlokken geven meer volume of in ieder geval meer bite. Havermout wordt al wat zachter en neemt minder vocht op. Instant oats nog minder dan beide.
Bedankt! Fijn of grof maakt zoveel verschil dus niet als ik het goed begrijp.

Ga je dit nu elke keer zeggen als iemand een pizza post (anders dan een Italiaanse)? Krijgen we weer 2 pagina's welke pizza wél echt is, en dat domino's of NY gewoon lekker is en moet kunnen bla bla bla
NY gewoon lekker moet kunnen

Terug
Naar boven