- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik laat zowel Brinta, grove havermoutvlokken als fijne havermout even in water weken en opnemen. Dan merk je iets verschil, maar niet enorm. Met yoghurt nooit geprobeerd. In de cut voeg ik psyllium husk toe voor meer volume.Vraag. Worden overnight oats met yoghurt dikker als je daarvoor havermout i.p.v. havervlokken gebruikt?
Lijkt mij dat dat meer indikt? Iemand ooit het verschil getest?
Dit zeker meer in na een nacht. Ik heb t wel met speltvlokken gedaan. Dat werd echt heel stevig.Vraag. Worden overnight oats met yoghurt dikker als je daarvoor havermout i.p.v. havervlokken gebruikt?
Havervlokken geven meer volume of in ieder geval meer bite. Havermout wordt al wat zachter en neemt minder vocht op. Instant oats nog minder dan beide.Vraag. Worden overnight oats met yoghurt dikker als je daarvoor havermout i.p.v. havervlokken gebruikt?
Ik laat zowel Brinta, grove havermoutvlokken als fijne havermout even in water weken en opnemen. Dan merk je iets verschil, maar niet enorm. Met yoghurt nooit geprobeerd. In de cut voeg ik psyllium husk toe voor meer volume.
Dit zeker meer in na een nacht. Ik heb t wel met speltvlokken gedaan. Dat werd echt heel stevig.
Brinta wordt sowieso beton in yoghurt.
Bedankt! Fijn of grof maakt zoveel verschil dus niet als ik het goed begrijp.Havervlokken geven meer volume of in ieder geval meer bite. Havermout wordt al wat zachter en neemt minder vocht op. Instant oats nog minder dan beide.
Moe kunneLeuk als je vader pizza voor je koopt maar serieus 1540 kcal?
![]()
Leuk als je vader pizza voor je koopt maar serieus 1540 kcal?
![]()

Ik moet nu nog 3000 eten vandaag voor onderhoud.Leuk als je vader pizza voor je koopt maar serieus 1540 kcal?
![]()

Dat zijn geen echte pizza's.gemiddeld pizza’tje bij de lokale domino’s of NY pizza doet er niet onder hoor.
Moet kunnen af en toe![]()
Dat betwijfel ik .dat is hier vaker gezegd.
En ja, je hebt gelijk. Maar dan nog kan het lekker zijn.

Ja ik zit op 3200 per dag.
Ga je dit nu elke keer zeggen als iemand een pizza post (anders dan een Italiaanse)? Krijgen we weer 2 pagina's welke pizza wél echt is, en dat domino's of NY gewoon lekker is en moet kunnen bla bla bla
NY gewoon lekker moet kunnenGa je dit nu elke keer zeggen als iemand een pizza post (anders dan een Italiaanse)? Krijgen we weer 2 pagina's welke pizza wél echt is, en dat domino's of NY gewoon lekker is en moet kunnen bla bla bla