- Waardering
- 22.485
Is geen echte pizza.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is geen echte pizza.
Ja en de blowjob simulator van @BB_ is geen echte blowjob. Double standards.
We moeten tevreden zijn met wat we kunnen krijgen in het leven.Ja en de blowjob simulator van @BB_ is geen echte blowjob. Double standards.
Klinkt als een geslaagde avond.We moeten tevreden zijn met wat we kunnen krijgen in het leven.
Hetzij NY pizza of een siliconen nep-kut wees gewoon blij.
Doe er nog een fles wijn bij en het lijkt wel kerstmis!
Iets meer dan de helft op 😁 zit vol. rest voor morgen dan kan ik vandaag nog wat calorieën vullen met gezonde dingenLeuk als je vader pizza voor je koopt maar serieus 1540 kcal?
![]()
Zelfs ik eet mijn pizza helemaal op, en nog de leftovers van mijn vriendIets meer dan de helft op 😁 zit vol. rest voor morgen dan kan ik vandaag nog wat calorieën vullen met gezonde dingen
.Ijsberg sla door macaroni of spaghetti en zulke meals is een goeie toevoeging imo.Lasagna met ijsbergsla. Gekke combi maar i love it! (Koud met warm)
Ik ook. Alleen hier zijn helaas geen leftovers bij gebrek aan vriend 🤣🤣🤣Zelfs ik eet mijn pizza helemaal op, en nog de leftovers van mijn vriend.
Spread the love🤣We moeten tevreden zijn met wat we kunnen krijgen in het leven.
Hetzij NY pizza of een siliconen nep-kut wees gewoon blij.
Toevallig laatst overgebleven sla door de macaroni gedaan..nou, serieus een ontdekking idd!Lasagna met ijsbergsla. Gekke combi maar i love it! (Koud met warm)
Lasagna met ijsbergsla. Gekke combi maar i love it! (Koud met warm)
Ijsberg sla door macaroni of spaghetti en zulke meals is een goeie toevoeging imo.
Haha grappig, die ontdekte ik ook vanmorgen, pastagroente. Maar zoals je ziet ging ik voor de korting op de oosterse roerbak😂😂😂Can confirm. Vanavond pasta groente (nieuw bij Lidl) met ijsbergsla.
Afgekeken van de macaroni-spaghetti groente Met ijsbergsla van hoxyz