ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sinds een tijdje gebruik ik CBD olie en voeg ik het ook toe aan mijn gerechten. Ik weet niet of anderen dit voedingssupplement ook gebruiken, maar dit is een makkelijke manier om zo toch de dosering binnen te krijgen 👌

Zit er bladgoud door?@Aline @marina1975 heb ook nog deze weten te vinden, geen idee of het iets is.. ruim 7€ voor n flesje 😟![]()
Waar heb je deze gevonden?Bij de appie! Zelfde vak als de olijfolie. Net door de shake gegooit.. voor de smaak zou ik iedergeval niet 7 euro betalen per flesje.
Dan ga ik gewoon door met gewone avocado's. Dank voor het delen!Bij de appie! Zelfde vak als de olijfolie. Net door de shake gegooit.. voor de smaak zou ik iedergeval niet 7 euro betalen per flesje.
Kan je niet beter een avocado door de shake gooien? Dan heb je meteen vezels binnen!Bij de appie! Zelfde vak als de olijfolie. Net door de shake gegooit.. voor de smaak zou ik iedergeval niet 7 euro betalen per flesje.

Smaakt het ook ergens naar als je het puur eet ipv door een shake? Ik vindt avocado's eigenlijk vrij weinig smaak hebben. Ben ook geen fijnproever trouwens, maar walnootolie, pistache en amandeloilie vind ik echt wel smaakvol.Bij de appie! Zelfde vak als de olijfolie. Net door de shake gegooit.. voor de smaak zou ik iedergeval niet 7 euro betalen per flesje.
tegenover de walnootolie heeft de avocado olie (haast) geen geur/smaak.Smaakt het ook ergens naar als je het puur eet ipv door een shake? Ik vindt avocado's eigenlijk vrij weinig smaak hebben. Ben ook geen fijnproever trouwens, maar walnootolie, pistache en amandeloilie vind ik echt wel smaakvol.
Daarvoor gooi ik psyllium door de shake 💩Kan je niet beter een avocado door de shake gooien? Dan heb je meteen vezels binnen!![]()
Succes maar weer!
Zet m op!