MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Toetje met bounty
20201101_183520.jpg

Pasta eigen verzinsel met heel veel groenten (ui, paprika, tomaat, champignons, spinazie, Italiaanse roerbakgroenten, artisjok, zongedroogde tomaat), heel veel kruiden, zalm, groene pesto, tomatenpuree, kaas (parmigiano reggiano) en een biertje. Appeltaart toe. #cheatday en laatste dag vakantie.
IMG_20201101_205944.jpg

16042616052796021613341894285212.jpg
Combi met Griekse salade. Aperitief: ouzo. Bij het eten Mythos.
IMG_20201101_202056.jpg

Sinds een tijdje gebruik ik CBD olie en voeg ik het ook toe aan mijn gerechten. Ik weet niet of anderen dit voedingssupplement ook gebruiken, maar dit is een makkelijke manier om zo toch de dosering binnen te krijgen 👌

Sinds een tijdje gebruik ik CBD olie en voeg ik het ook toe aan mijn gerechten. Ik weet niet of anderen dit voedingssupplement ook gebruiken, maar dit is een makkelijke manier om zo toch de dosering binnen te krijgen 👌

Leuke eerste post! Is druppelen onder de tong geen makkelijke manier om een dosering binnen te krijgen? :emo:

Bij de appie! Zelfde vak als de olijfolie. Net door de shake gegooit.. voor de smaak zou ik iedergeval niet 7 euro betalen per flesje.
Smaakt het ook ergens naar als je het puur eet ipv door een shake? Ik vindt avocado's eigenlijk vrij weinig smaak hebben. Ben ook geen fijnproever trouwens, maar walnootolie, pistache en amandeloilie vind ik echt wel smaakvol.

Smaakt het ook ergens naar als je het puur eet ipv door een shake? Ik vindt avocado's eigenlijk vrij weinig smaak hebben. Ben ook geen fijnproever trouwens, maar walnootolie, pistache en amandeloilie vind ik echt wel smaakvol.
tegenover de walnootolie heeft de avocado olie (haast) geen geur/smaak.
Kan je niet beter een avocado door de shake gooien? Dan heb je meteen vezels binnen! :)
Daarvoor gooi ik psyllium door de shake 💩

Terug
Naar boven