Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrouwen zijn gek op wortels.
Die gaat voor zn 40e t huis niet uit🤣🤣🤣 aan de ketting
Deze vind ik echt top, de appel kaneelsmaak hiervan is ook heerlijk.Aanrader
Niet te vergelijken met bv barebells, xxl high protein bar, njoy etc maar wel een lekkere "cleanere" afwisseling![]()
Die ken ik nog niet. Cranberry lijkt me niks. Vind ze zo duur!Deze vind ik echt top, de appel kaneelsmaak hiervan is ook heerlijk.
Is lekker hoor! Of courgette door de havermout, ook top.
Is het echt lekker, of is het vooral maagvulling om honger te verminderen?Is lekker hoor! Of courgette door de havermout, ook top.
Die houdt er idd niet over op.
Is het echt lekker, of is het vooral maagvulling om honger te verminderen?
Bij lekker denk ik aan chocolade door de havermout smelten. Niet aan wortel of courgette..
Ik eet de wortels liever los er naast geloof ik. Neem naar mijn werk, als ik daar mag zijn tenminste altijd een zak wortels mee om te knagen. Scheelt ook honger.Is lekker hoor! Of courgette door de havermout, ook top.
Eens , maar door de havermout nooit geprobeerd. Extra vezels toevoegen kan ook voor vulling.Ik vind het echt lekker en fijn om gelijk ook een portie groente binnen te krijgen.
Konijn.Ik eet de wortels liever los er naast geloof ik. Neem naar mijn werk, als ik daar mag zijn tenminste altijd een zak wortels mee om te knagen. Scheelt ook honger.