Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Isey is echt zuurWie deze nog niet geprobeerd heeft: eerstvolgende supermarktbezoek meenemen. Deze is goed.
![]()
Beter, staat nog in m'n koelkast want was vorige week in de Bonus. Nog niet geprobeerd.Wie deze nog niet geprobeerd heeft: eerstvolgende supermarktbezoek meenemen. Deze is goed.
![]()
Een soort Ayran? Of yoghurt?
Heb je hem buiten de koelkast laten fermenteren voordat je hem at?

Lekkerder dan Lindahls Kvarg stracciatella?Heb je hem buiten de koelkast laten fermenteren voordat je hem at?
Die van mij was in ieder geval niet zuur.
![]()
Het is Skyr, dus yoghurt, en daarmee iets minder zoet zoals Lindahls Kvarg. Maar zuur zou ik het zeker niet noemen. Qua zoetigheid vergelijkbaar met Optimel. Iets minder zoet dan Kvarg, maar zeker niet zuur.
Qua smaak wel een stuk zuurder dan skyr van bijv. Arla.Heb je hem buiten de koelkast laten fermenteren voordat je hem at?
Die van mij was in ieder geval niet zuur.
![]()
Ik heb de indruk dat er meer en grotere stukjes chocolade inzitten. Maar wellicht ietsje minder zoet dan kvarg.
Verschilt wellicht ook per smaak? Ik heb ook nog blauwe bes framboos in de koelkast staan, maar zag in de super ook vanille, aardbei-banaan, gebakken appel en crème brûlée.Qua smaak wel een stuk zuurder dan skyr van bijv. Arla.
Misschien nog maar een keer proberen.

Junk
Zoveel drugs zijn er niet geconsumeerd vandaag
Kan niet elke dag zondag zijn