MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ziet eruit alsof het al een keer opgegeten is maar dit is de beste stamppot😜

Aardappel met zuurkool, kipfilet, eetlepel sambal, eetlepel mosterd, flink wat zwarte peper, snufje zout

Bijlagen

• IMG_20201220_181548.jpg
    IMG_20201220_181548.jpg
    123,6 KB · Weergaven: 81
  • Screenshot_20201220_181755_com.myfitnesspal.android.jpg
    Screenshot_20201220_181755_com.myfitnesspal.android.jpg
    67,9 KB · Weergaven: 76

Aardappel met zuurkool, kipfilet, eetlepel sambal, eetlepel mosterd, flink wat zwarte peper, snufje zout
Zuurkool is lang houdbaar, maar als die van de C1000 was was hij zeker over datum. :D

Gisteren pa"ella gemaakt. Met chorizo en Cocktail de Marisco (mix van zeevruchten)
(De helft hadden we al op).
1608488526384.png

Franse appeltaart voor de verandering.
Was zeker niet verkeerd, maar volgende keer gewoon weer lekker een Nederlandsche bakken :o

DSC02370.jpg
Tarte tatin?

Deze heb ik ooit gemaakt, vond ik erg lekker.
Met Indonesische kruiden, noten en witte chocolade.

Tarte tatin?

Deze heb ik ooit gemaakt, vond ik erg lekker.
Met Indonesische kruiden, noten en witte chocolade.
Ik geloof dat tarte tatin ondersteboven wordt gebakken. Dit was eigenlijk een gewone appeltaart, maar dan met een laagje frangipane tussen de appels en het deeg:)

Die Indonesische appeltaart klinkt heerlijk! Die moet ik dan ook maar eens vlug uitproberen:)

Lekker! Zo maak ik t ook wel eens. Gerookte kipfilet?

Iemand trouwens nog goede sambal aanraders? Het liefst zo pittig mogelijk (geen extract bullshit maar wel echt sambal)
Deze laatst gekocht bij de toko, heel lekker maar toch nog net niet die kick die ik zocht

Bijlagen

• 16085843915477756791527694861509.jpg
    16085843915477756791527694861509.jpg
    153,6 KB · Weergaven: 54
Iemand trouwens nog goede sambal aanraders? Het liefst zo pittig mogelijk (geen extract bullshit maar wel echt sambal)
Deze laatst gekocht bij de toko, heel lekker maar toch nog net niet die kick die ik zocht
@BB_ jij had toch een extreem pittige sambal?

Zelf maken?

Als je het door je eten gooit kan je ook gewoon een madame Jeanette erdoor fijnsnijden en meebakken

Of hier even informeren.

Deze heb ik, is flink spicy.
1608585313771.jpg

En ik kan best wat hebben (heb ghost peppers en carolina reapers in de vriezer)

Deze sambal en meerdere van dit merk worden verkocht bij de Amazing Oriental (groothandel). De badjak is ook nice.

Als je het door je eten gooit kan je ook gewoon een madame Jeanette erdoor fijnsnijden en meebakken

Of hier even informeren.
Poooh die site kan ik wel wat mee! Thanks :)
Ik gooi het niet altijd door m'n eten maar bijvoorbeeld ook als combinatie met een dipsaus enzo

Terug
Naar boven